Installing Joomla

logo

rekvizit1

Робота управління Пенсійного фонду України в м.Вугледарі Донецької області протягом 2016 року була спрямована на забезпечення своєчасного фінансування пенсійних виплат та їх перерахунків, підвищення якості обслуговування громадян, мобілізацію всіх належних до сплати коштів та скорочення заборгованості до бюджету Фонду, а також всебічне інформування населення міста з питань діяльності управління.

Станом на 01 січня 2017 року на обліку в управлінні перебувають 14618 пенсіонерів, у тому числі 5661 внутрішньо переміщених осіб.

Структура одержувачів пенсій за видами пенсій :

за віком – 6370;

за віком на пільгових умовах – 6183;

по інвалідності – 645;

у разі втрати годувальника – 1183;

за вислугу років – 172;

соціальні пенсії –65.

Станом на 1 січня 2017 року в управлінні одержувачів пенсій 10022 осіб, у тому числі 3941 внутрішньо переміщених осіб.

Середній розмір пенсії по місту з початку року збільшився з 2461,81 грн. до 2607,94 грн. На виплату пенсій та допомог впродовж 2016 року спрямовано 299888,5 тис.грн.

Питання вдосконалення організації роботи по обслуговуванню громадян має для управління пріоритетне значення. Обслуговування громадян в управлінні за приниципом “фронт-офісу” дає змогу відвідувачу в короткий термін отримати необхідну інформаційну допомогу, довідки, подати пакет документів для призначення або перерахунку пенсії.

Протягом 2016 року до управління звернулось 15857 осіб за принципом “єдиного вікна”, у тому числі:

прийнято заяв про перерахунок пенсій – 725;

прийнято заяв для призначення песій – 275;

принято заяв на поновлення виплат пенсій – 2157;

надано консультацій – 2513;

прийнято заяв на виплату допомоги на поховання – 227;

інше (видача довідок, надання консультацій) – 9960.

Організовано прийняття заяв внутрішньо переміщених осіб на виготовлення платіжної картки, яка є одночасно пенсійним посвідченням. Протягом 2016 року спеціалістами управління прийнято 1455 документів для виготовлення ЕПП, або 37% від загальної кількості переміщених осіб.

Управлінням забезпечено виконання планових показників. Протягом 2016 року від сплати частини єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та платежів, які адмініструються органами Фонду, надійшло 1098,59 тис. грн. власних коштів.

Заборгованність по всіх обов’язкових платежах до управління складає 263890,39тис.грн., з яких основна частина 248852,44тис.грн. припадає на вугледобувні підприємства. За своєю структурою вона складається:

зі сплати страхових внесків - 2371,58 тис.грн.;

зі сплати єдиного внеску по сплаті фізичних осіб – 56,52 тис.грн.;

з відшкодування пільгових пенсій за Списком №1 - 245695,34 тис.грн.;

з відшкодування пільгових пенсій за Списком №2 - 15744,9 тис.грн. ;

з відшкодування регресних вимог - 6,72 тис.грн.

З метою стягнення заборгованості в судовому порядку юристом подано 262 позова на загальну суму 80040 тис. грн. Задоволено 3 позовні вимоги на суму 267,02 тис. грн. Протягом півріччя до управління надійшло 8 позовних заяв на суму 203,4 тис.грн. та 2 апеляційні скарги на рішення Вугледарського міського суду. До суду оперативно надано заперечення, позовна заява і скарги залишено без задоволення. Управлінням було подано 74 апеляційні скарги на суму 19406,01 тис. грн.

Укладено графіки погашення заборгованості з 10 суб’єктами господарювання на загальну суму 1782,29 тис.грн. Надійшло до бюджету 938,1 тис.грн., або 52,63%.

Одним із резервів наповнення бюджету Фонду залишається легалізація заробітної плати. За 2016 рік було проведено 4 обстеження у складі робочої групи. Перевірено 39 СПД, виявлено 16 порушень, легалізовано 9 робочих місць.

Забезпечено ведення роботи, спрямованої на додержання трудових прав працівників. Протягом 2016 року проведено 48 перевірок, в тому числі 16 перевірок банківських установ, 22 зустрічних перевірки щодо достовірності наданих довідок про пільговий стаж роботи тощо.

В управлінні активізовано роботу по залученню населення до використання WEB-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України. Протягом 2016 року до управління подали заяви 776 осіб на доступ до інформації, яка міститься на ресурсах Веб-порталу.

З метою роз’яснення актуальних питань діяльності Фонду та інформування населення з початку року управлінням розповсюджено 7315 брошур та листівок. Проведено 127 інформаційних заходів. Розміщено 115 публікацій на веб-ресурсах. В практику роботи управління впроваджено такі форми роботи, як інформування через соціальні сторінки в мережі інтернет та надання консультацій в режимі мобільного та skype - зв’язку. Проведені заходи сприяють більшій обізнаності щодо змін у соціальній сфері.

Протягом 2016 року на особистий прийом до керівництва управління звернулось 144 особи, зареєстровано 32 письмових звернення громадян. Надано 216 роз’яснень за допомогою “Гарячої лінії”.

Робота фахівців фонду направлена на задоволення потреб та надання якісних послуг громадянам, що звертаються до нас.