Installing Joomla

logo

rekvizit1

Управлінням проводиться певна робота по здійсненю організаційних і практичних заходів з метою забезпечення додержання та виконання вимог Закону України “Про запобігання корупції”, актів Президента України і Кабінету Міністрів України з питань боротьби з корупцією. Основними завданнями управління в цьому напряму є організація профілактичної роботи, недопущення зловживань і корупційних дій державними службовцями.

Насамперед, це обов’язкове проведення з особами, які претендують на заміщення вакантних посад державних службовців, співбесід по роз’ясненню вимог Законів України “Про державну службу”, “Про запобігання корупції” та Етичних правил поведінки державного службовця щодо встановлених ними обмежень та відповідальності за їх порушення.

На виконання Закону України “Про державну службу” прийняття на державну службу в управлінні проводиться на принципах конкурентності, об’єктивності, прозорості і гласності. Інформація про проведення конкурсу розповсюджується через засоби масової інформації. Перевага при цьому надається особам, які мають високі ділові якості, зараховані до кадрового резерву або успішно пройшли стажування на посаді. Державні службовці, призначені на посаду, ознайомлюються зі спеціальними обмеженнями, встановленими законодавством щодо проходження державної служби під розпис.

На виконання ч.9 ст.12 Закону України “Про запобігання і протидії корупції” (зі змінами) від 7 квітня 2011 року № 3206-VI було проведено роботу щодо подання державними службовцями декларацій про доходи, зобов’язання фінансового характеру щодо себе та членів сім’ї. Декларації подано вчасно всіма працівниками-держслужбовцями управління. Декларації про доходи подаються і претиндентами на зайняття вакантних посад державних службовців.

З метою попередження протиправних діянь з боку працівників управління, підвищення рівня їх правової підготовки щоквартально проводяться технічні навчання з вивчення вимог антикорупційного законодавства та методичних роз’яснень. Протягом звітуємого періоду до управління не надходили звернення з приводу перевірки інформації щодо можливого порушення антикорупційного законодавства посадовими особами (в тому числі анонімних звернень); в управлінні відсутні випадки порушень антикорупційного законодавства працівниками управління. З метою скорочення кількості безпосередніх контактів пенсіонерів, громадян зі спеціалістами – державними службовцями забезпечено прийом громадян за принципом “єдиного вікна”.

. Профілактична робота, яка проводиться в управлінні дає свої позитивні наслідки. Протягом останніх років жодного з державних службовців не було притягнуто до відповідальності за порушення вимог вище означеного законодавства.