Installing Joomla

logo

rekvizit1

1.СОЦІАЛЬНО- ЕКОНОМІЧНИЙ СТАН

Аналіз показників соціально-економічного розвитку міста свідчить про те, у поточному році забезпечено стабільність в реальному секторі економіки, збільшення надходжень до бюджетів усіх рівнів і на цій основі - вирішення соціальних проблем в місті.

Демографічна ситуація. У поточному періоді чисельність наявного населення 15 196 осіб, що складає 99,8% до відповідного періоду 2015 року.

Сектор економіки. Обсяг реалізованої промислової продукції у відпускних цінах підприємств (звітний період - 9 місяців 2016 року) всього - 474,257 млн. грн., що складає 71,5% до виконання плану; в економіку міста за рахунок усіх джерел фінансування спрямовано 2821,5 тис. грн. капітальних інвестицій, або 1,2% від планових показників Програми економічного і соціального розвитку міста Вугледара на 2016 рік.

Обсяг побутових послуг, наданих населенню м. Вугледара (звітний період - 9 місяців 2016 року) складає 2250,0 тис. грн., у тому числі: юридичними особами - 750,0 тис. грн., фізичними особами - 1500,0 тис. грн., що становить 75,0% до Програми. Обсяг побутових послуг, наданих на одного мешканця міста - 147,38 грн., що становить 75,0% до Програми. Станом на 01.10.2016 року кількість діючих підприємств малого бізнесу у місті становить 38 (105,5% до відповідного періоду попереднього року). На 10 тисяч осіб наявного населення міста припадає 25 діючих малих підприємств.

         Очікуваний об’єм роздрібного товарообігу підприємств торгівлі з урахуванням ресторанного господарства (звітний період 9 місяців 2016 року)- 120,0 тис. грн., що становить 129,0% до відповідного періоду минулого року (93000,0 тис. грн.) та 75,0% до Програми економічного і соціального розвитку міста Вугледара на 2016 рік (160,0 тис. грн.).

Роздрібний товарообіг на душу населення у діючих цінах (звітний період 9 місяців 2016 року) складає 7875 грн., що становить 128,0% до відповідного періоду минулого року (6150,0 грн.) та 75% до Програми економічного і соціального розвитку міста Вугледара на 2016 рік (10500,0 грн.).

Станом на 01.10.2016 року податковий борг до зведеного бюджету складає 148595,6 тис. грн., у тому числі до Державного бюджету – 122060,6 тис. грн., до місцевого бюджету – 26535,0 тис. грн.

Заробітня плата. Фонд оплати праці всього по місту за січень – вересень 2016 року - 377586,83 тис. грн, що складає 106,5% до відповідного періоду попереднього року. Середньомісячна заробітна плата одного працівника за січень-вересень - 5971,3 грн., що становить 108% до відповідного періоду попереднього року.

Станом на 01 11.2016 року виникла заборгованість із виплати заробітної плати поточного року. Станом на 10.11.2016 заборгованості з виплати заробітної плати по шахтам відсутня. Станом на 25.11.2016 не погашено заборгованість по КП «Керуюча компанія з житлово-комунальних послуг» у розмірі 387,3 тис. грн.

За звітний період проведено 9 засідань міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати.

Зайнятість населення. Станом на 01.10.2016 року мали статус безробітного 279 осіб. Протягом січня-вересня 2016 року перебувало на обліку в службі зайнятості 910 осіб. За 9 місяців 2016 року за сприянням у працевлаштуванні до служби зайнятості звернулось 538 осіб. За звітний період працевлаштовано 273 особи незайнятого населення з числа зареєстрованих в центрі зайнятості.

Пенсійне забезпечення. В управлінні Пенсійного фонду України в м. Вугледарі Донецької області станом на 01.11.2016 року зареєстровано 10183 осіб, які отримують пенсії. Середній розмір пенсії по місту станом на 01.11.2016 року складає – 2518,22 грн. Потреба на виплату пенсій станом на 01.11.2016 року – 26 502 103 грн. Заборгованості з виплати пенсій немає.

Із загального числа пенсіонерів одержують пенсію: за віком - 8103 особи, за інвалідністю - 644 особи, за втратою годувальника - 1193 особи, за вислугу років - 175 осіб, соціальні пенсії - 67 осіб, довічне утримання суддів - 1 особа. Із загального числа пенсіонерів одержують пенсію: нижче прожиткового мінімуму - 410 осіб, у розмірі прожиткового мінімуму - 182 особи, вище прожиткового мінімуму - 9591 особа. Із загального числа пенсіонерів (10183 осіб) - працюючі пенсіонери - 2474 особи. Із загального числа пенсіонерів (10183 осіб) – 4215 осіб є тимчасово переміщені особи.

Державні закупівлі. Відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації, керівника військов-цивільної адміністрації від 16.09.2015 року №475 «Про впровадження та експлуатацію системи електронних закупівель» Вугледарська міська рада розпорядженням міського голови від 22.01.2016 року №16-д приєдналася до пілотного проекту щодо впровадження процедури електронних закупівель у системі PROZORRO. Система створена з метою забезпечення прозорості та відкритості закупівель, формування конкурентного середовища та запобіганням проявам корупції і зловживання службовим становищем. Рішенням міської ради від 20.05.2016 № 7/4-38 затверджено Положення про здійснення закупівель товарів і послуг виконавчими органами, структурними підрозділами, комунальними закладами, установами та підприємствами. 19.08.2016 рішенням міської ради №7/7-6 були внесені зміни до положення про здійснення закупівель і встановлено граничну суму закупівель в електронній системі від 10 тис. грн.

Вугледарської міською радою та її структурними підрозділами протягом звітного терміну було здійснено 203 закупівлі у системі PROZORRO, з них:

Завершені: допорогові - 84, очікувана вартість 4,56 млн. грн, економія 753,5 тис. грн.; - відкриті торги - 3, очікувана вартість 5,63 млн. грн, економія 815,77 тис. грн. В процесі -41закупівля. Не відбулись -75.

Середнє зниження ціни через здійснення закупівель у системі PROZORRO складає 15,86%, економія 1,57 млн. грн.

 

2.БЮДЖЕТ

За підсумками 10 місяців 2016 року надходження податків і зборів і обов'язкових платежів, а також міжбюджетних трансфертів склали 105534,3 тис. грн., що на 17474,2 тис. грн. або на 19,8 відсотків більше, ніж за відповідний період 2015 року. План по надходженням за звітний період виконано на 103,9 відсотків.

До загального фонду міського бюджету надійшло 103097,9 тис. грн. (86,9 відсотків до затверджених річних призначень), з них:

- власні й закріплені доходи міського бюджету – 56823,4 тис. грн.;

- субвенція з державного бюджету – 46274,5 тис. грн.

Основним джерелом формування загального фонду міського бюджету є податок на доходи фізичних осіб, який надійшов у сумі 49830,5 тис. грн., питома вага якого становить 87,7 відсотків в обсязі надходжень власних й закріплених доходів. Проти відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 12041,6 тис. грн.

В умовах децентралізації місцевих бюджетів основними чинниками збільшення надходжень є:

- застосування єдиної ставки (18%) оподаткування доходів фізичних осіб замість 15%;

- збільшення ставок акцизного податку.

Надходження до спеціального фонду міського бюджету за 10 місяців 2016 року склали 2436,4 тис. грн., з них власні надходження бюджетних установ – 2374,9 тис. грн.

Видатки міського бюджету за 10 місяців 2016 року виконано в сумі 88452,7 тис. грн. або 65,1 відсотків до уточнених річних призначень, у тому числі по загальному фонду асигнування освоєно в сумі 75563,0 тис. грн., з них міжбюджетні трансферти – 8199,1 тис. грн., по спеціальному фонду – 12889,7 тис. грн.

Захищенні видатки міського бюджету склали 61663,6 тис. грн., питома вага яких склала 91,5 відсотків (без урахування міжбюджетних трансфертів), з них заробітна плата з нарахуваннями – 49,0 від., енергоносії – 6,8 відсотків.

На утримання установ бюджетної сфери спрямовано 66094,1 тис. грн. або 98,1 відсотків, програм і заходів житлово-комунального господарства - 1265,0 тис. грн. або 2,0 відсотків видатків загального фонду міського бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів).

Витрати бюджету розвитку міського бюджету за 10 місяців 2016 року склали 10784,4 тис. грн., з них житлово-комунальне господарство - 514,7 тис. грн.

Видатки по міжбюджетних трансфертах за 10 місяців 2016 року склали 8199,1 тис. грн., з них реверсна дотація – 8149,1 тис. грн.

 

3.ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

Сфера житлово – комунальних послуг у місті представлена чотирьма комунальними підприємствами:

-КП «Тепломережа» - надання послуг з теплопостачання;

-КП «Благоустрій» - надання послуг поводження з твердими побутовими відходами, ритуальних послуг, утримання об’єктів благоустрою та прибирання місць загального користування у місті;

-КП «Водоканал» - надання послуг з централізованого питного водопостачання та водовідведення;

-        КП «Керуюча компанія з житлово - комунальних послуг» - утримання та обслуговування житлового фонду та об’єктів нерухомості міста.

Окрім КП «Керуюча компанія з житлово – комунальних послуг» усі підприємства створені протягом звітного періоду:

-КП «Тепломережа» - після прийняття рішення про припинення договору оренди цілісного майнового комплексу ТОВ «Водотеплокомунікація» та повернення ЦМК до комунальної власності. КП «Тепломережа» розпочало діяльність з 31.12.2015 року;

-КП «Водоканал» та КП «Благоустрій» в результаті реорганізації «Керуючої компанії з надання житлово-комунальних послуг»», викликаної необхідністю приведення сфери житлово-комунальних послуг у відповідність до діючого законодавства та до сучасних вимог, виходячи з економічної доцільності.

З грудня 2015 року у Вугледарі створено 32 об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ). На сьогодні кількість створених у місті об’єднань співвласників багатоквартирного будинку складає майже 100 відсотків – 86 із 88 будинків.

З міського бюджету на поточний та капітальний ремонт житлових будинків за 2015 – 2016 роки було виділено 3 млн. 152 тис. грн., у тому числі:

У 2015 році.

-649,0 тис.грн. на капітальний ремонт покрівель за адресами: вул.30-річчя Перемоги, 6; вул.30-річчя Перемоги, 8; вул.Трифонова, 5; вул.Молодіжна, 14 (І під’їзд); вул.13 Десантників, 43. Відремонтовано покрівлі 5 будинків загальною площею 2285 м2;

-520,0 тис.грн. на капітальний ремонт вікон та дверей у 52 будинках, а також ремонт підлоги в під’їздах.

У 2016 році.

- 698,0 тис .грн. - на підтримку ОСББ;

- 1 млн. 207 тис. грн. - на капітальний ремонт покрівель за адресами: вул. Миру, 5;6; вул. Молодіжна, 10;11;14;18; вул. Шахтарська, 4;32;34;42;44; вул.30-річчя Перемоги, 1;3;5;7. На ремонт покрівель 15 будинків загальною площею покрівель 3236 м2

У 2015 році з обласного бюджету виділено 2000,0 тис. грн. на капітальний ремонт (515 п.м.) водопровідних мереж по вул.13 Десантників – вул.Трифонова та 172,0 тис. грн. з міського бюджету на поточний ремонт кільцевих водопроводів. Роботи виконано, що дозволило забезпечити стабільну подачу води до верхніх поверхів житлових будинків.

Придбано прочисну машину каналізаційних та дренажних мереж - 119,0 тис. грн.

В сфері надання послуг з вивезення твердих побутових відходів (ТПВ):

- оновлено міський парк сміттєвозів двома автомобілями МАЗ;

- придбано 35 контейнерів для збору твердих побутових відходів.

У поточному році розроблено міську програму поводження з відходами, на реалізацію якої у наступному році планується отримати за рахунок коштів обласного екологічного фонду ще одного сміттєвоза та партії контейнерів для роздільного збору ТПВ.

Ремонт автомобільних та внутрішньо дворових доріг. Здійснено поточний ремонт автомобільних та внутрішньо дворових доріг на суму 2083,4 тис. грн. (7095 м2) у 2015 році та 330 тис. грн.. (940 м2) у поточному році.

Додатково розроблено проектно-кошторисну документацію на капітальний ремонт асфальтового покриття вулиць міста та передбачено у міському бюджеті 988 тис. грн. Це надало можливість отримати додаткові кошти на здійснення цих заходів та погоджено виділення з державного бюджету майже 10 млн. грн. Здійснення робіт заплановано на квітень 2017 року.

Виконуються роботи по облаштуванню пішохідної доріжки від комунального ринку до лікарні. До кінця року буде відновлено пішохідну доріжку по вул. Трифонова.

Із проектів, визначених, як першочергові, протягом 2016 року в стадії реалізації реконструкція очисних споруд (19, 5 млн. грн.). На черзі реалізація таких проектів, як «Система забезпечення безпеки життєдіяльності» (реконструкція зовнішнього освітлення) – 18,5 млн. грн.; «Будівництво власної зовнішньої системи питного водопостачання», вартість реалізації - понад 40 млн. грн.

Протягом звітного терміну на реалізацію міських інфраструктурних проектів за рахунок коштів обласного, державного бюджетів та позабюджетних коштів затверджено фінансування у обсязі понад 100 млн. грн. Витрати міського бюджету, що використані для залучення інвестицій (на розробку проектно-кошторисної документації), складають два відсотки від загального обсягу надходжень.

На даний час розробляється План сталого енергетичного розвитку міста за підтримки ПРООН та USAID. Реалізація цього Плану дасть можливість залучити зовнішні інвестиції для впровадження енергоефективних технологій з метою зменшення споживання енергоносіїв, зокрема, теплової енергії, що дозволить знизити витрати мешканців Вугледара на сплату комунальних послуг.

 

4.МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРА, ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ

У місті розпочалася робота з будівництва комунального ринку. Є певні проблеми, але робота триває.

Розробляються та до кінця року будуть отримані «Схема санітарної очистки» та «Схема дислокації знаків та дорожньої розмітки», яких по цей час не було взагалі.

Створюється містобудівний кадастр, ведеться розробка детального плану території.

Розпочато роботу над створенням «Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд».

На 2016-2020 роки розроблено програму з проведення робіт по знесенню самовільно побудованих будівель, споруд і повернення самовільно зайнятих земельних ділянок.

Розроблено програму щодо проведення конкурсу міні - проектів «Місто своїми руками».

На забезпечення безперешкодного доступу людей з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів житлового та громадського призначення передбачено з міського бюджету 110 тис. грн.

В рамках реалізації проекту «Створення громадського простору» розробляється проектно - кошторисна документація програми «Реконструкція паркових зон». Програма передбачає оновлення та приведення у належний стан території бульвару Шахтарський та скверу по вул. 13 Десантників (місце колишнього танцювального майданчика біля школи). Реалізація заходів програми передбачена у 2017 році за рахунок коштів обласного екологічного фонду (15 млн. грн.).

На особливому контролі є реалізація програми з будівництва власної зовнішньої системи питного водопостачання. Об’ємна та складна програма, тем не менш, проводяться певні заходи щодо її поступової реалізації. Одночасно здійснюється отримання дозволу на розробку проекту землеустрою під будівництво фільтрувальної та насосної станцій, укладення договору сервітуту для прокладення водоводу.

Протягом звітного періоду:

- проведено конкурс на кращий ескіз в’їзного знаку міста Вугледара. Встановлено один в’їзний знак на суму 137 тис.грн.;

- реалізована програма з встановлення бюсту Шевченку Т.Г. (на суму 54,8 тис. грн.) та благоустрою території навколо пам’ятника.

Встановлено:

-один великий дитячий спортивно - ігровий майданчик на території 4 мікрорайону (на суму 78 тис. грн.);

- 10 дитячих спортивно - ігрових майданчики на прибудинкових територіях (199 тис. грн.).

-10 майданчиків в стадії монтажу та встановлення.

Загальна сума виділених коштів – 476 тис. грн.

Надано згоду та вжиті певні заходи для передачі до комунальної власності:

- відомчих гуртожитків ДП «Шахтоуправління «Південнодонбаське №1», що забезпечить реалізацію права мешканців гуртожитків на приватизацію житла.

- двох адміністративно - побутових будівель;

- триває робота з передачі до комунальної власності профілакторію «Гірник» (шахти ім. Сургая).

Вирішення цих та інших питань було б неможливим без тісної взаємодії і сприяння з боку Міністерства палива та енергетики України, і особисто - Міністра палива та енергетики - Насалика І.С.

У сфері земельних відносин: затверджено програму охорони земель на 2016 -2020 роки; оформлено правовстановлюючі документи на земельні ділянки під закладами освіти (школи та дитячі садки); для будівництва комунального ринку; для розміщення спортивного майданчика та стадіону дитячо-юнацької спортивної школи; проводиться інвентаризація земель, зокрема, проведена інвентаризація земель під об’єктами нерухомого майна ДП “Шахтоуправління Південнодонбаське № 1” (адміністративна будівля, 2 гуртожитка, їдальня).

5.РОЗВИТОК ПІДПРИЄМНИЦТВА

З метою налагодження партнерських відносин із суб’єктами підприємницької діяльності, надання підтримки малому і середньому бізнесу розроблено:

- програму розвитку малого і середнього підприємництва у місті Вугледарі на 2017-2018 роки;

- програму підтримки та партнерства між Вугледарською міською радою та суб’єктами малого і середнього бізнесу на 2017-2010 роки.

Протягом звітного терміну зареєстровано 35 юридичних осіб та 115 фізичних осіб – підприємців; припинено 5 юридичних осіб та 93 фізичних осіб – підприємців.

Відкрито 10 об’єктів торгівлі; створено 11 робочих місць;, надано 18 погоджень зручного для населення режиму роботи; проведено 48 ярмарок, у тому числі 1 виставка – продаж. 
Протягом року велася робота з легалізації робочих міст. Легалізовано 4 робочих міста. 

На навчання за підтримки ПРООН направлено одного підприємця та 10 кандидатів отримали шанс пройти навчання за кордоном.

 

6.ВИКОНАННЯ ПОВНОВАЖНЬ З ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ

На виконання вимог діючого законодавства з 01.04.2016 року у місті розпочав роботу відділ державної реєстрації Вугледарської міської ради (утворений рішенням міської ради від 18.03.2016 № 7/3 – 28). За період роботи відділу здійснено:

- реєстрацію місця проживання/ зняття з реєстрації місця проживання – 339/428 осіб;

- реєстрацію місця перебування - 634 осіб;

- реєстрацію місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання – 133 осіб;

- реєстрація права власності на нерухоме майно – 72; права власності та інші речові права на майно – 173;

- реєстрацію юридичних осіб – 35; фізичних осіб – підприємців – 115; припинення фізичних осіб – підприємців – 93; припинення юридичних осіб – 5;

- внесено змін: до державної реєстрації фізичних осіб – підприємців – 53;

до державної реєстрації юридичних осіб – 75; до Державного реєстру прав – 24;

-видано інформаційних довідок з Державного реєстру прав – 315.

Перераховано адміністративного збору: до місцевого бюджету на суму 52 709 грн., до державного бюджету - 12 050 грн.

7.БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

З метою створення умов для безпечної життєдіяльності у місті Вугледарі:

- з міського бюджету виділено 130,0 тис. грн. на Програму «Забезпечення мінімально достатнього рівня безпеки населення і території міста Вугледара від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2014-2017 роки»;

- надано сприяння міському відділенню поліції в отриманні нового спецавтомобілю RENO Duster. У взаємодії з правоохоронними органами систематично здійснюються заходи із забезпечення громадської безпеки та попередження правопорушень, попередження стихійної торгівлі, легалізації робочих місць (разом з представниками податкової інспекції) тощо;

- протягом звітного терміну надавалося сприяння військовим частинам, розташованим поблизу міста, з вирішення житлово - побутових питань, облаштування блок – постів, опорних пунктів. У взаємодії з командирами військових формувань ведеться постійна робота щодо порядку перебування військовослужбовців на території міста;

- протягом звітного терміну проведено низку зустрічей з представниками моніторингової місії ОБСЄ, Місії з припинення вогню з питань забезпечення безпеки жіттєдіяльності мешканців міста.

 

8.СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ НАСЕЛЕННЯ

З метою удосконалення роботи управління соціального захисту, підвищення рівня надання послуг мешканцям міста, внутрішньо переміщеним особам до міського управління соціального захисту населення введено:

-з 01.04.2016 року - дві додаткові штатні одиниці: головний спеціаліст з прийому громадян та головний спеціаліст з призначення компенсацій та допомог (на виконання п.5 Постанови КМУ № 106 від 28.02.2015 р. «Про удосконалення порядку надання житлових субсидій» за рішенням міської ради від 18.03.2016 № 7/3-28 «Про структуру Вугледарської міської ради та її виконавчих органів»);

- з 01.09.2016 року – одну додаткову штатну одиницю - державний соціальний інспектор (відповідно до Постанови КМУ від 08.06.2016 № 365 «Деякі питання здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам» за рішенням міської ради від 19.08.2016 № 7/7-15 «Про внесення змін до структури Вугледарської міської ради та її виконавчих органів»).

- за період травень – листопад 2016 року був проведений поточний ремонт приміщення міського управління соціального захисту населення. У 2015 – 2016 роках придбано комп’ютерну техніки та оргтехніку, кондиціонери, меблі (шафи для документів та одягу, комп’ютерні столи, стільці, лавки для відвідувачів), паперу, папки для документів, швидкозшивачів та іншого канцелярського приладдя.

У вересні 2015 – жовтні 2016 роках за рахунок міського бюджету та коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття профінансовано оплачувані громадські роботи для зареєстрованих безробітних для інформування населення стосовно порядку отримання житлових субсидій, технічної обробки та кур’єрської доставки матеріалів.

За 10 місяців 2016 року кількість одержувачів допомоги на дітей згідно Закону України “Про державну допомогу сім’ям з дітям” склала 1458 сімей. Видатки склали 11 902923,14 грн.

Кількість пільгової категорії громадян зменшилась у зв’язку із зміною місця проживання, зменшилось фінансування пільгової категорії у зв’язку зі змінами у законодавстві та зменшенням контингенту отримувачів.

Кількість одержувачів державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям склала 85 сімей. Видатки на отримання соціальної допомоги склали 798 284,06 грн.

Кількість одержувачів державної соціальної допомоги інвалідів з дитинства та дітей інвалідів складає 178 осіб, витрати – на суму 2 418 919,33 грн.; одержувачів державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам-29 осіб, витрати на суму 259 603,88 грн.

Кількість одержувачів компенсаційних виплат – фізичних осіб, які надають соціальні послуги інвалідам та громадянам похилого віку - 21 особа, витрати склали 16 977,54 грн.

За субсидіями звернулося 3086 домогосподарств. Отримують субсидії – 2752 домогосподарства. Кількість одержувачів житлових субсидій збільшилась та складає по відношенню до показників 2015 року - 288,6%, видатки відповідно - 241,9%.

Соціальні послуги з виявлення та обліку сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги; з надання соціальної або психологічної підтримки учасникам АТО та внутрішньо переміщеним особам; соціальна та психологічна адаптація дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа; з метою підготовки до самостійного життя; соціальне супроводження прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу надаються Вугледарським міським центром соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді.

В порівнянні з 2015 роком збільшилась категорія сімей з дітьми та осіб, які потребують всебічної соціальної, психологічної, юридичної допомоги. Протягом 2016 року на обліку Вугледарського міського центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді перебуває 269 сімей із числа внутрішньо переміщених осіб, осіб та сімей учасників АТО, сімей де є ризик позбавлення батьківських прав. Усім сім’ям протягом 2016 року надавалась всебічна соціально-психологічна, юридична допомога з метою подолання складних життєвих обставин.

У місті здійснює діяльність Вугледарський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), до складу якого входять три структурні підрозділи: відділення соціальної допомоги вдома – на обліку 127 осіб (обслуговування самотніх осіб); відділення соціально-побутової адаптації – на обліку 470 осіб (обслуговування пенсіонерів, інвалідів, дітей-інвалідів, ветеранів війни та праці: надання медичних послуги: здійснюються перев’язки, компреси, вимірюється артеріальний тиск тощо); відділення організації адресної натуральної та грошової допомоги – на обліку 552 особи. Навантаження на одноко соціального робітника складає – 15 осіб при нормі 10 осіб.

З метою створення умов для підвищення якості соціального обслуговування, укріплення матеріально - технічної бази протягом 2016 року у територіальному центрі було замінено: віконні блоки на металопластикові (на суму 13,9 тис. грн.); лінолеум в 2-х приміщеннях (на суму 25,0 тис. грн.); придбані господарчі товари, а також обладнання, інвентар та інструменти (зокрема, 2 унітази, крани, тумбу-раковину, перукарський інвентар, шпалери та інше на загальну суму 48,1 тис. грн.).

З метою встановлення додаткових гарантій щодо соціального захисту населення з міського бюджету було виділено кошти на надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям міста Вугледара. Відповідно до затверджених програм та у встановленому порядку:

-одноразову матеріальну допомоги сім’ям, на лікування дітей – інвалідів до 18 років, отримали: у 2015 році - 12 сімей на загальну суму 63,0 тис. грн.; у 2016 році – 15 сімей на загальну суму 110 тис. грн.

-одноразову матеріальну допомогу мешканцям міста, які опинилася в складних життєвих обставинах, отримали: у 2015 році - 38 мешканців міста на загальну суму 36,9 тис. грн. Станом на 01.11.2016 одноразову матеріальну допомогу отримало 96 мешканців на загальну суму 638,5 тис. грн. До кінця року передбачено додатково ще 100 тис. грн.

 

9.РОБОТА З ВИМУШЕНО ПЕРЕМІЩЕНИМИ ОСОБАМИ

Загальна кількість зареєстрованих тимчасово переміщених осіб за 10 місяців 2016 року склала 10967 осіб. Видатки бюджету на надання допомоги ВПО склали 17,8 млн. грн.

З липня 2014 року на базі міського центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді працює оперативний штаб по прийому, розміщенню, організації харчування та надання гуманітарної допомоги вимушено - переміщеним особам (ВПО) із зони АТО. Систематично ведеться реєстрація ВПО з метою надання гуманітарної допомоги та благодійної допомоги. Станом на 23.11.2016 до реєстру користувачів гуманітарної та благодійної допомоги внесено 3 569 осіб: чоловіків – 789; жінок – 1770; інвалідів та пенсіонерів – 1130, сімей – 1945, в яких виховується 1010 дітей. Ці категорії населення потребують постійної допомоги не тільки у вигляді продуктів харчування, одягу, взуття, засобів особистої гігієни, фінансової допомоги, але й психологічної підтримки.

З початку поточного року на базі Вугледарського міського центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді створено кабінет психологічної реабілітації для ВПО з метою надання якісної, кваліфікованої психологічної допомоги. За наданням психологічної допомоги звернулось 8 сімей із числа внутрішньо переміщених осіб.

Протягом трьох років ведеться співпраця з благодійними фондами та гуманітарними організаціями: Гуманітарним штабом «Допоможемо»; Міжнародним комітетом Червоного Хреста, Християнським Центром допомоги «Врятуємо Україну», гуманітарною організацією «Людина в біді», ADRA Україна, ЮНІСЕФ, з фондом «Право на захист» та Центром безоплатної правової допомоги тощо.

Протягом 2016 року було організовано надання додаткової фінансової підтримки ВПО:

-Людина в біді – 3,2 млн. грн.;

-агентство ООН у справах біженців - 736,0 тис. грн.;

-гуманітарна організація ADRA Україна - 318,5 тис. грн.

-з вересня 2016 року працює християнський центр допомоги «Врятуємо Україну». Всього було надано 200 продуктових та 100 гігієнічних наборів.

З метою адаптації та соціалізації вимушено – переміщених осіб в громаді міста Вугледара протягом звітного терміну:

-11.07.2016 за організаційної допомоги міського Центру зайнятості відбулася презентація Віртуального консультаційного центру, що працює в рамках проекту «Підтримка українських громад у зв’язку зі збільшенням кількості внутрішньо переміщених осіб (ВПО)», та є одною з Ініціатив інфраструктурної програми для України Німецького Уряду. Координує роботу Віртуального консультаційного центру Всеукраїнський благодійний фонд «ГОРЄНІЄ». Метою діяльності Віртуального консультаційного центру є надання правової допомоги внутрішньо переміщеним особам (ВПО) в Дніпропетровській, Запорізькій, Донецькій та Харківській областях. Юристи центру відділено і безкоштовно надають юридичну допомогу ВПО по Skyre, Viber, Facebook і за телефонами гарячої лінії;

-10.08.2016 – відбулася зустріч міського голови з переселенцями з обговорення проблемних питань даної категорії населення за участі спеціалістів міського управління соціальної захисту, управління Пенсійного фонду України в м. Вугледарі, ТВ БВ №1000/024 Філії - Донецьке обласне управління АТ «Ощадбанк», міського Центру соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді. Протягом зустрічі були порушені питання стосовно поновлення соціальних виплат, нарахування пенсій, особливостей роботи Ощадбанку, надання гуманітарної допомоги та інші питання, що найбільш турбують переселенців, а також щодо житлово - комунальних тарифів, медичного обслуговування, матеріальної допомоги переселенцям тощо.

- проведено Дні відкритих дверей міського центру зайнятості для ВПО (5 днів, взяли участь 57 осіб), 15 інформаційних семінарів тощо.

До організації надання допомоги ВПО залучаються активні представники з числа самих переселенців, які виступають у якості волонтерів.

 

10.ОСВІТА

У 2016 роц робота Вугледарської міської ради, міського голови, міського відділу освіти була направлена на забезпечення рівного доступу до якісної освіти та комфортних умов навчання і виховання наших дітей.

         Дошкільну освіту забезпечують 2 дошкільні навчальні заклади та дошкільний підрозділ Вугледарського НВК «МРІЯ». Кількість вихованців складає 647 дітей. З них 516 дітей 3-6 річного віку, що складає 82% від загальної кількості; 92.0% дітей 5-річного віку охоплено суспільною дошкільною освітою, а різними видами освіти - 100 %.

Протягом звітного терміну особлива увага була приділена наймолодшим мешканцям нашого міста. Саме з метою забезпечення комфортних умов виховання і було реалізовано низку проектів.

1. Найголовніше для батьків – це здоров’я дитини, одним із чинників якого є організація якісного харчування. Тому і було проведено капітальний ремонт харчоблоку, сума витрачених коштів на який складає 282,9 тис. грн.;

         2. Проведено капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу №2 «Золота рибка», щоб дітям було затишно та комфортно у дитячому садку. На ремонт витрачено 288, 3 тис. грн.;

         3. Запущено електричну міні-котельню дошкільного навчального закладу №1 «Джерельце»;

         4. З метою покращення навчально-виховного процесу та матеріально-технічної бази дошкільних навчальних закладів придбано мультимедійні центри, комп’ютерну, побутову техніку, кухонне обладнання, м’який інвентар, іграшки на загальну суму 236, 0 тис. грн.

Крім того, з метою ліквідації черги у дитячі садки проведено реконструкцію універсального блоку Вугледарської загальноосвітньої школи I-III ступеня № 3 для розміщення груп дитячого садка і обладнання на території школи ігрових майданчиків для дітей дошкільного віку. У поточному році до Дня незалежності України відкрито повністю укомплектоване дошкільне відділення на 75 місць. Кошторисна вартість об’єкту становить 4640800 грн., що включає реконструкцію будівлі із використанням сучасних технологій: в т.ч. термодернізація будівлі, встановлення шатрової покрівлі, облаштування музично-спортивної зали, будівництво спортивного, ігрового майданчиків тощо. Реконструкція даного закладу та його обладнання проводилося за рахунок коштів державного та міського бюджетів, у тому числі: державний бюджет – 3740100 грн.; міський бюджет – 1268600 грн.

З 25 вересня 2016 року дитячий садок при Вугледарському НВК «МРІЯ» запрацював у повну силу. У трьох його групах виховується 70 дітей від трьох до шести років. Крім того, робочі місця отримали 20 працівників, в т. числі - 8 педагогів.

Велику допомогу НВК «Мрія» надав Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ). Він взяв на себе повне забезпечення дошкільного відділення закладу ігровим та спортивним обладнанням, меблями, постільною білизною (всього на суму 354.1 тис. грн.). Крім того, Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) забезпечив НВК «Мрія», а також інші навчальні заклади спортивним обладнанням та інвентарем на суму близько 94 тис. грн.

У місті функціонують 3 різнопрофільні загальноосвітні заклади, які задовольняють потреби населення: заклади нового типу – Вугледарський НВК та НВК «МРІЯ», двомовна Вугледарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2. В них в одну зміну навчаються 1647 учнів денної школи. У другу зміну функціонують тільки класи із заочною формою навчання (3 класи/42 учня), що забезпечує можливість проведення повноцінної виховної роботи, роботи гуртків, факультативів тощо в позаурочний час у шкільних приміщеннях. За останні роки стабільною є шкільна мережа (66-68 класів). Середня наповнюваність класів – 24.2 учні. Два загальноосвітні навчальні заклади з 3-х мають статус закладів з українською мовою навчання, один навчальний заклад – двомовний. (Вугледарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2, в якій російською мовою навчається 497 учнів. Також у ній функціонують 10 українськомовних класів, де навчається 203 учня). Кількість учнів, охоплених навчанням українською мовою, складає 70 % (1150 учнів) від загальної кількості школярів.

У 2016-2017 навчальному році учні початкової ланки та діти пільгової категорії на 100 % харчуються за рахунок бюджету: 1-4 класи (740 учнів) – 6,0 грн. на добу (за рахунок місцевого бюджету); пільгова категорія (44 учнів) – 8,0 грн. (за рахунок міського бюджету).

У загальноосвітніх навчальних закладах міста створено 5 навчальних комп’ютерних класів (НВК – 2, ЗОШ № 2 – 2, НВК «МРІЯ» - 1). Придбано 40 одиниць + 2 мультимедійні дошки. Ще одну мільтимедійну дошку отримано в подарунок від народного депутата. Загальна кількість комп’ютерної техніки складає 140 одиниць, з них: 85 одиниць – сучасна комп’ютерна техніка (18 учнів/1 комп’ютер). Кожна шкільна бібліотека оснащена комп'ютером та має доступ до мережі Інтернет.

         Виконується міська програма роботи з обдарованими дітьми: оновлено банк даних. З метою підтримки цих дітей продовжують функціонувати 2 профільних класи, міжшкільний факультатив з математики, консультаційний пункт з інформатики, міжшкільна експрес-консультація з географії. 9 обдарованих учнів отримують стипендії у розмірі 200 грн. на місяць. Для підготовки кращих учнів до участі в предметних олімпіадах учителям надаються години за рахунок варіативної частини навчального плану.

Влітку 2016 року до оздоровлення та відпочинку залучено 232 дитини пільгових категорій або 14 % від загальної кількості школярів. Придбано 9 путівок учням пільгових категорій на суму 24,0 тис. грн. У 2016 році на базі загальноосвітніх закладів міста організовано роботу дитячих закладів відпочинку з денним перебуванням дітей 1-5 класів (116 осіб). На роботу пришкільних таборів виділено 28,0 тис. грн. з міського бюджету.

У системі позашкільної освіти збережено мережу позашкільних закладів: функціонує дитячо-юнацька спортивна школа, в якій у 25 групах виховується 378 дітей, що складає 23% від загальної кількості учнів; охоплено гуртковою роботою у закладах 51 % дітей (від загальної кількості учнів) та 86% дітей пільгових категорій (від загальної кількості таких дітей).

У 2016 році міський відділ освіти працював над реалізацією та розробкою 23 перспективних проектів на 2016-2017 роки, в першу чергу, проектів соціальної спрямованості, модернізації навчально-матеріальної бази закладів та впровадження сучасних технологій енергозбереження.

Рішенням виконавчого комітету міської ради від 15.06.2016 №161 Вугледарську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів № 3 (на даний момент це - Вугледарський навчально-виховний комплекс «МРІЯ») визначено опорною школою. За рахунок коштів державного і міського бюджетів здійснюється реалізація пілотного проекту створення опорної школи у місті на базі навчально- виховного комплексу «МРІЯ» загальною вартістю 10991,480 тис. грн. Програма передбачає комплексний ремонт мереж школи, капітальний ремонт навчальних кабінетів і рекреацій, актової зали, їдальні, обладнання будівлі двосхилою покрівлею з металочерепиці та придбання сучасного комп’ютерного, інтерактивного та технологічного обладнання, меблів тощо. Розроблено 5 підпроектів цієї програми. На сьогодні розпочато реалізацію 3-х проектів.

За підтримки інвестиційного фонду НЕФКО буде проведено комплексну термомодернізацію будівель НВК «МРІЯ», а також загальноосвітньої школи №2. Загальний кошторис проекту 600 тис. євро (розроблено проектно - кошторисну документацію);

Протягом звітного терміну:

- у Вугледарському НВК «Політехнічний ліцей - загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» була проведена модернізація опалювальної системи, на яку було витрачено 1млн грн. бюджетних коштів;

- у Вугледарській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 2 реалізується проект «Створення культурно-естетичного центру»;

- вперше за останні 20 років затверджено міську програму облаштування загальноосвітніх шкіл та дитячих садків різноманітним обладнанням (навчальним, технологічним, медичним, спортивним, переоснащення сучасною комп’ютерною технікою, меблями тощо) та впровадження системи сучасного освітлення. Вартість програми – 5410,9 тис. грн.

 

11.ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я

Медична допомога населенню м. Вугледара надається медичними працівниками Центру первинної медико-санітарної допомоги (первинна медична допомога), лікувально-профілактичної установи центральної міської лікарні (вторинна медична допомога) та бригадами швидкої медичної допомоги Волноваської станції екстренної медичної допомоги (екстренна медична допомога).

У складі центру первинної медико-санітарної допомоги функціонує 2 амбулаторії загальної практики-сімейної медицини, де ведуть прийом 4 сімейних лікаря, 1 дільничний терапевт, 3 дільничних педіатра, працює денний стаціонар загальносоматичного профілю на 30 ліжок. В складі ЛПУ ЦМЛ функціонує: стаціонарне відділення на 90 ліжок, з яких : терапевтичне відділення – 45 ліжок, з них неврологічного профілю – 15 ліжок; травматологічне відділення – 20 ліжок; гінекологічне відділення – 15 ліжок; дитяче відділення – 10 ліжок.

Консультативний прийом в поліклініці центральної міської лікарні проводиться за 18 спеціальностями.

В 2016 році видатки на охорону здоров’я по загальному фонду склали 21887,0 тис. грн, в тому числі, за рахунок медичної субвенції – 13991,1. Видатки на первинну медичну допомогу склали 6510,6 тис. грн, на вторинну медичну допомогу - 15376,5. Питома вага витрат на заробітну плату склала 67%, на медикаменти – 14,4%, на оплату енергоносіїв – 12,5%, на харчування – 4,3%. Фінансування на 1 мешканця у поточному році склало 1368 грн., з урахуванням тимчасово переміщених осіб – 1151,9 грн.

Протягом року в закладах охорони здоров’я за рахунок коштів спеціального фонду проведені:

- капітальні ремонти в гінекологічному відділенні, в травматологічному відділенні, операційного блоку, в неврологічному відділенні з відкриттям двох палат з покращеними умовами перебування;

- проведена реконструкція з улаштуванням окремого входу в амбулаторію за адресою: вул.13 Десантників 3;

- виконуються роботи з капітального ремонту першого поверху головного корпусу, сходових площадок та санвузлів.

Загальні витрати на проведення капітальних ремонтів приміщень лікарні та амбулаторій склали 3115,7 тис. грн. Крім того, розроблено проектно-кошторисну документацію та отримані експертні звіти щодо наступних проектів: термомодернізація головного корпуса лікувально-профілактичної установи центральної міської лікарні та індивідуальне опалення лікувально - профілактичної установи центральної міської лікарні на суму 298 000 грн.

Впродовж року хворі пільгової категорії забезпечуються медикаментами за рецептами лікарів на пільгових умовах. Витрати на пільгові медикаменти склали 572 500 грн. на первинному рівні та 120 000 грн. для психічно - хворих пацієнтів на вторинному рівні.

Для покращення надання медичної допомоги пацієнтам в амбулаторних та стаціонарних умовах для всіх лікарів прийому придбані тонометри, пульсоксиметри, закуплені медикаменти для надання невідкладної допомоги та допомоги при лікуванні ОРВІ та грипу, в т.ч. притигрипозна вакцина на суму 577 600 грн., інші вакцини – 105 000 грн. Крім того, заклади забезпечені витратними матеріалами для проведення лабораторних досліджень, рентгенологічного обстеження, та дезінфекційними засобами для збереження протиепідемічного режиму на належному рівні.

З метою покращення діагностики, за кошти міського бюджету придбаний флюорограф з цифровою обробкою плівки – 1 917 012 грн., апарат високочастотний електро - хірургічний – 28 000 грн., напівавтоматичний біохімічний аналізатор – 77 000 грн., фотоелектроколориметр – 45 000 грн., термостат сухо-повітряний – 20 000 грн., прилад для вимірювання рН – 10 000 грн. В процесі закупівлі цифровий термограф – 67 000 грн., отоофтальмоскопи для сімейних лікарів – 25 000 грн., меблі. Протягом року закупались предмети твердого та м’якого інвентарю (подушки, матраци, меблі, стільці, банкетки).

Витрати на харчування по центру первинної медико-санітарної допомоги склали 16 600 грн. (забезпечення молочними сумішами дітей 1-го року життя, народжених від ВІЛ-інфікованих матерів, дітей з малозабезпечених сімей та соціальними пайками хворих на туберкульоз, де вартість 1 соціального пайка склала 186 грн.), по центральній міській лікарні витрати на харчування склали 183800 грн. (харчування 1 хворого в стаціонарі близько 21 грн. на день, ветерана війни – 30 грн.).

У лікарями, що склала у 2016 році – 76,2%, а медичними сестрами – 100%. Процент атестованих лікарів складає 85,7% серед тих, хто підлягає, а середнього медичного персоналу – 76,0%. Як позитивний момент, можна відзначити те, що до міста прибувають молоді лікарі – інтерни. На теперішній час навчання на факультеті післядипломної освіти в інтернатурі отримують 4 лікаря з загальної практики - сімейної медицини, 1 лікар з педіатрії, 1 лікар з хірургії.

Станом на 01.12.2016 року заборгованості з заробітної плати, сплати за комунальні послуги, за проведені лабораторні дослідження в інших закладах охорони здоров’я немає.

В 2015 році видатки на первинну медичну допомогу на 01.01.2015 року склали 3270,9 тис. грн. З урахуванням змін (виділенням додаткових коштів) планові видатки склали 4812,9 тис. грн., з яких видатки на медикаменти склали – 695500 грн., з яких 489700 грн. – пільгові медикаменти (в 2014 р. - 250 000 грн), видатки на придбання предметів та матеріалів склали 337696 тис. грн. (в 2014 р.- 49115тис.грн) – було виконано поточний ремонт палат денного стаціонару та 6 кабінетів прийому. Кошти спеціального фонду в сумі 54 000 грн. були направлені на придбання: центрифуги, електрокардіографу та генератору резервного електропостачання.

В 2016 році видатки на первинну медичну допомогу затверджені з урахуванням змін по загальному фонду у сумі 5181,9 тис. грн. Витрати на пільгові медикаменти склали 572500 грн. Придбані для всіх лікарів прийому пульсоксиметри, тонометри., закуплені медикаменти для профілактики та лікування ОРВІ та грипу, в т.ч протигрипозна вакцина – 58000 грн., інші вакцини - 105000 грн. В процесі закупівлі ото офтальмоскопи (25000), цифровий термограф (67000 грн.), меблі (46000грн). Видатки по спеціальному фонду склали: 110000 грн. – виконана реконструкція з улаштуванням окремого входу в амбулаторію за адресою: вул 13 Десантників 3.; 245000 грн.- капітальний ремонт сходових площадок санвузлів та приміщень амбулаторії –роботи виконуються.

У 2016 році на території центральної міської лікарні відкрито цілодобовий аптечний пункт.

 

12.СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ

Здійснення соціального захисту, забезпечення додержання вимог законодавства щодо встановлення опіки та піклування над дітьми, їх усиновлення, влаштування в дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім’ї, ведення відповідного обліку дітей - є одним з найскладніших напрямків роботи.

З метою забезпечення реалізації державної політики стосовно дітей, молоді, сім'ї та жінок на території м. Вугледара розроблено і реалізуються цільові програми щодо захисту дітей – сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування; щодо підтримки молоді і сім’ї; щодо оздоровлення та відпочинку дітей м. Вугледара.

Станом на 01.11.2016 року на обліку перебуває: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування - 51 дитина, з них 46 дітей, позбавлених батьківського піклування, знаходяться під опікою та піклуванням громадян, 1 дитина даної категорії виховується в прийомній сім’ї, 4 дитини перебувають в державних закладах на повному державному забезпеченні. На обліку перебуває 6 сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах (в них 13 дітей). Протягом звітного періоду 6 сімей (в них 12 дітей) були зняті з обліку; 7 сімей (в них 12 дітей) - взяті на облік.

З метою визначення родин, що найбільше потребують допомоги з боку держави, проводиться паспортизація багатодітних сімей. На 11.11.2016 в м. Вугледарі зареєстровано 47 багатодітних сімей, в яких виховується 146 дитини (5 сімей виховують по 4 дитини, 42 сім’я – по 3 дитини). Даним сім’ям за необхідністю надається комплекс різних видів допомоги та послуг.

В місті функціонує 4 прийомні сім’ї, в яких виховується 6 дітей, позбавлених батьківського піклування, в тому числі 1 сім'я — з числа вимушених переселенців. В 2016 році була створена прийомна сім'я, до якої було влаштовано одну дитину, позбавлену батьківського піклування.

          Для застосування ефективних форм соціальної підтримки дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах, поширення сімейних форм виховання шляхом заохочення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах подарунками, в 2015 році з міського бюджету було виділено 10 000 грн. (придбані подарунки 51 дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, 12 дітям, які перебувають в складних життєвих обставинах до Дня Святого Миколая, Дня захисту дітей, Нового року; до Дня усиновлення - 7 дітям). Кошти також були використані для оформлення спадкової справи дитині - сироті.

          В 2016 році із міського бюджету виділено 10 000 грн. Станом на 01.10.2016 року були придбані подарунки 50 дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, 2 дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах, до Дня захисту дітей (на суму 3000 грн.), 4 усиновленим дітям - до Дня усиновлення (на суму 1000 грн.). Планується придбати подарунки для 52 дітей вказаної категорії до Дня святого Миколая та новорічних свят (на суму 6000 грн.).

З міського бюджету 2016 року на оздоровлення та відпочинок дітей пільгової категорії 102 тис.грн. Субвенція із обласного бюджету – 198,45 тис. грн. На теперішній час за рахунок міського, обласного, державного бюджетів та коштів підприємств оздоровлено всього 178 дітей пільгових категорій (загальна сума - 603,8 тис. грн.).

Влітку 2016 року на базі загальноосвітніх закладів міста організовано роботу пришкільних таборів для дітей 1-5 класів (116 осіб) -28,0 тис. грн. з міського бюджету.

На заходи з реалізації державної політики з питань сім'ї, молоді, протидії насилля в сім’ї, протидії торгівлі людьми, затвердження гендерної рівності в суспільстві з міського бюджету виділено: на 2015 рік - 8,0 тис. грн., на 2016 рік - 10,0 тис. грн.

Протягом звітного терміну серед учнівської та студентської молоді, різних верств населення проводилась робота з питань профілактики та попередження негативних явищ у молодіжному середовищі, із запобігання насильству в сім’ї та протидії торгівлі людьми, забезпечення відповідального батьківства, відродження та збереження національних сімейних цінностей тощо.

 

13.ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ

У 2016 році було розроблено та затверджено програму «Фізична культура та спорт в м. Вугледарі», за якою були передбачені кошти в розмірі 50 тис. грн. для участі спортсменів та команд міста в змаганнях різного рівня відповідно до календарного плану обласних змагань.

Протягом 2016 року спортсмени та команди міста Вугледара взяли участь у 8 виїзних спортивних заходах, на що було витрачено 28,400 грн. Для організації міських спортивно - масових заходів було виділено: у 2015 році - 8,0 тис. грн.; на 2016 рік - 10,0 тис. грн. За період з листопада 2015 по листопад 2016 року було проведено 18 міських спортивно-масових заходів (633 особи) та витрачено 10,6 тис. грн.

Для стимулювання та заохочення провідних спортсменів м. Вугледара та їх тренерів в 2016 році запроваджена Стипендія міського голови (рішення міської ради від 28.07.2016 № 7/6-19 «Про затвердження Програми «Стипендія міського голови провідним спортсменам м. Вугледара та їх тренерам»). На виплату відповідних стипендій з міського бюджету виділено 30,0 тис. грн. На даний час стипендії міського голови призначено 22 особам: 18 спортсменам і 4 тренерам.

У дитячо- юнацькій спортивні школі займається 378 дітей під керівництвом 10 тренерів з наступних видів спорті: футбол, греко-римська боротьба, легка атлетика, бокс, важка атлетика. У 2016 році покращено роботу по забезпеченню спортсменів транспортом для виїзду на змагання. Транспортні послуги для виїзду на змагання у межах області забезпечені на 100%. Спортсмени забезпечені харчуванням та оплатою за проживання у гуртожитках та готелях. Присвоєно розрядів: I – 1; II – 2; III – 11; I юнацький – 36; II юнацький – 41, III юнацький – 21.

Спортсмени ДЮСШ успішно представляли наше місто на обласних та республіканських змаганнях. Прийняли участь у 12 чемпіонатах України (призерами стали 8 спортсменів); 27 чемпіонатах області (призерами стали 158 учасників); 9 всеукраїнських турнірах (призерами стали 41 спортсмен).

За звітний період з метою укріплення матеріально - технічною бази дитячо- юнацької спортивної школи:

-придбано спортивного інвентарю та обладнання на суму 84950,00 грн., а саме: штанги важкоатлетичні, форма футбольна, спортивні мати, м’ячі футбольні, шиповки, переносні баскетбольні стійки з щитами, тенісний стіл, ваги медичні для зважування спортсменів, сумка-холодильник для зберігання медикаментів.

-реалізовано міську програму «Реконструкція гаревого поля дитячо-юнацької спортивної школи м.Вугледар» на суму 894 тис.грн. Розмір гаревого поля 80м х 40м. Це дасть можливість проводити навчально-тренувальні заняття на відкритому повітрі протягом року.

З метою подальшого розвитку сфери фізичної куль тури і спорту у м. Вугледарі підготовлено проекти:

- «Реконструкція басейну дитячо-юнацької спортивної школи м.Вугледар» (1757,798 тис. грн.);

- «Реконструкція системи опалення та гарячого водопостачання дитячо-юнацької спортивної школи м.Вугледар» (1842,018 тис. грн.);

- «Капітальний ремонт будівлі дитячо-юнацької спортивної школи м.Вугледар (термомоденізація)» (2300,00 тис. грн);

- «Будівництво легкоатлетичного містечка дитячо-юнацької спортивної школи м.Вугледара» (10500,00 тис. грн.).

У процесі розробки проекти:

- «Реконструкція покрівлі будівлі дитячо-юнацької спортивної школи м.Вугледара» (1600,00 тис. грн.);

- «Будівництво льодової арени дитячо-юнацької спортивної школи м.Вугледара» (1000,00 тис. грн. – виготовлення проектно-кошторисної документації та експертного звіту);

- «Капітальний ремонт приміщень дитячо-юнацької спортивної школи м. Вугледара» (40,0 тис. грн. – виготовлення проектно-кошторисної документації та експертного звіту).

14.КУЛЬТУРА.

         Протягом звітного періоду проведено заходи до державних свят і пам’ятних дат, зокрема: Дня Соборності України, Дня пам’яті героїв Крут, Дня Пам’яті Героїв Небесної Сотні, Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав, 30-ї роковин аварії на ЧАЕС; Дня пам’яті і примирення, Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні, до 20-річниці Конституції України, Дню Державного Прапора України та 25-і річниці Незалежності України, Дня міста і Дня шахтаря, 75-річниці трагедії Бабиного Яру, Дня захисника України, Дня Гідності і Свободи тощо. У місті забезпечується проведення різнопланових заходів: урочистостей та концертних програм, міських, професійних, календарно-обрядових свят, мітингів, вечорів пам’яті, творчих вечорів, фестивалів та конкурсів.

Найбільш видатними подіями в культурному житті міста стали:

- урочисте відкриття погруддя Т.Г.Шевченка,

- творчі програми театральних та мистецьких колективів м. Дніпра в рамках Загальноукраїнського Проекту культурної інтеграції «Український Донбас», започаткований Міністерством культури України. Відповідно до наказу Мінкульту від 30.12.2015 №1126 за містом Вугледаром закріплені творчі колективи м. Дніпра.

         Творчі колективи міста, зокрема, взяли участь в конкурсі читців «В сім’ї вольній, новій», присвячений пам’яті Т.Г.Шевченко (березень 2016, м. Краматорськ; Ілона Косенко 1 місце). В акціях «Рушникова дорога Донбасу» (м. Вінниця, м. Київ); «Живий ланцюг українського єднання» - встановлення рекорду України з ланцюга рушників (м. Волноваха). В IV Всеукраїнському музичному конкурсі - фестивалі «Арт -Домінанта» (м. Харків, Грицун Тимофій 3 місце, ансамбль гітаристів «Альянс» (керівник Осика М.А.) дипломант конкурсу та учасники фестивалю «Діти України. Схід та Захід разом» в м. Києві) тощо.

Протягом звітного терміну значна увага приділялася матеріально - фінансовому забезпеченню галузі культури та укріпленню технічної бази. По деяким напрямкам кошти були виділені вперше за останні декілька років.

Так наприкінці 2015 року з місцевого бюджету було додатково направлено 369 тис. грн., в т.ч., на поповнення бібліотечних фондів – 15,00 тис. грн. (190 екземплярів книг); придбання оргтехніки для закладів культури – 115,2 тис. грн.; на проведення міських заходів - 25.0 тис. грн; передплату періодичних витань - 10.0 тис. грн. (газет -10, журналів - 35); виготовлення проектно-кошторисної документації на проведення реконструкції системи опалення культурно - дозвіллєвого центру – 84,0 тис. грн. тощо.

У 2016 році виділено на: поповнення бібліотечних фондів – 60,00 тис. грн. (800 екземплярів книг); передплату періодичних видань – 10,00 тис. грн.; поточний ремонт додаткового приміщення бібліотеки - 337,1 тис. грн.; придбання бібліотечної техніки, канцтоварів - 21,6 тис. грн.; придбання оргтехніки та меблів - 132,6 тис. грн.; придбання апаратури, обладнання та костюмів – 95,2 тис. грн.; проведення державних свят та заходів – 100,0 тис.грн.; транспортні послуги щодо участі в фестивалях - 64,0 тис. грн., складання проектно-кошторисної документації програми «Капітальний ремонт

культурно-дозвіллєвого центру (термомодернізація)» - 40,4 тис. грн.; придбання для школи мистецтв музичних інструментів - 90,4 тис. грн.; спортивного інвентарю та гімнастичних матів – 33,2 тис. грн.; костюмів - 60,0 тис. грн.; оргтехніки - 21.0; банерів - 40,0 тис. грн.; апаратури для проведення вуличних заходів – 40,0 тис. грн., ремонтні роботи школи мистецтв – 75,0 тис. грн.

Головною проблемою на сьогодні залишається теплозабезпечення культурно-дозвіллєвого центру, який створено на базі старого кінотеатру. З моменту здачі його в експлуатацію жодного разу не було проведено повного ремонту системи опалення. Діюча система централізованого теплопостачання зношена на 70%, морально застаріла, та є дуже енергозатратною.

З метою створення комфортних умов для проведення культурно - масових, суспільно - значущих заходів розроблено проекти «Реконструкція системи опалення Вугледарського культурно-дозвіллєвого центру. Електробойлерна» та «Капітальний ремонт культурно-дозвіллєвого центру (термомодернізація)». Робота в цьому напрямку триває.

Тривають роботи з придбання обладнання та оснащення 3Д – кінозалу в малому залі КДЦ. Роботи планується закінчити до кінця поточного року.

15.РОБОТА З ГРОМАДСЬКІСТЮ

У 2016 році з ініціативи громадських об’єднань міста відбулися установчі збори Громадської ради при Вугледарській міській раді (03.04.2016). До складу Громадської ради було обрано представників 20 громадських інституцій міста. Рішенням міської ради від 20.04.2016 №7/4-30 було затверджено персональний склад Громадської ради при Вугледарській міській раді. Рішенням міської ради від 20.05.2016 №7/4-42 - затверджено Положення про Громадську раду.

Протягом звітного терміну представники Громадської ради, громадських об’єднань, активні переселенці взяли участь у двох візитах по обміну досвідом (до м. Краматорська та м. Маріуполя) на тему «Діалог: соціальна єдність для вирішення проблем громад за принципом «знизу до гори» в рамках Проекту ПРООН «Відновлення врядування та примирення в охоплених конфліктом громадах України».

21.06.2016 відбулася зустріч–спілкування представників Антикризового медіа-центру з фокус-групами територіальної громади міста Вугледара на тему «Зміцнення довіри» в рамках проекту громадської організації АКМЦ (Антикризовий медіа-центр), що здійснюється за підримки USAID.

22.07.2016 відбувся моніторинговий візит представників Міжнародної організації з міграції (представництва МОМ (ІОМ) в Україні) до міста Вугледара. В ході візиту представники МОМ провели зустріч з ініціативною групою м. Вугледара, яка направила заявку на участь у конкурсі в рамках проекту «Підтримка стабілізації громад, які за зазнали наслідків конфлікту на Донбасі» за підтримки Уряду Японії. Найактивнішою частиною ініціативної групи стали переселенці, що проживають у місті.

02.11.2016 відбулася зустріч з координатором компоненту «Мобілізація громад задля розширення прав і можливостей жінок». Компонент впроваджується Міжнародним благодійним фондом «Український жіночий фонд» в рамках спільного проекту структури ООН Жінки та Програми розвитку ООН «Відновлення врядування та примирення на територіях, постраждалих від кризи в Україні».

З ініціативи громадських організацій Спілка шахтарів – інвалідів м. Вугледара та Союзу ветеранів Афганістану з нагоди Дня Конституції відбулася перша товариська спартакіада між командами організацій «Згуртованість та дружба» за такими видами як настільний теніс, більярд, дартс, вижимання гирі, шахи, нарди, шашки. Перехідний Кубок дістався команді воїнів – інтернаціоналістів.

Протягом 2016 року за рахунок коштів міського бюджету за затвердженими програмами було надано фінансову підтримку: міській громадській організації інвалідів «Ковчег» у сумі 6, 5 тис.грн.; громадській організації «Спілка шахтарів – інвалідів» у сумі 30,0 тис. грн.; громадській організації «Союз Чорнобиль України» у сумі 10,0 тис. грн.; громадській організації «Союз ветеранів Афганістану м. Вугледар» у сумі 10,0 тис. грн. До кінця 2016 року запланована фінансова підтримка міській Раді ветеранів.

 

16.ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

За період з 26.11.2015 по 25.11.2016 року від мешканців міста до міської ради та через органи влади вищого рівня – Адміністрацію Президента України, Кабінет Міністрів України, Верховну Раду України, облдержадміністрацію надійшло 174 звернення. З урахуванням колективних звернень, яких за звітній період надійшло 26, з пропозиціями, заявами і скаргами звернулось 697 громадян. Із загальної кількості звернень 72 – надійшли поштою, 102 – надійшли на особистий прийом до міського голови, заступників міського голови, 8- через органи влади вищого рівня. Первинних звернень надійшло – 166, повторних – 8. Слід відзначити, що жінки звертались в 2,4 рази частіше, ніж чоловіки (співвідношення 121 до 53). Індивідуальних звернень надійшло 148, а колективних - 26, в них налічувався – 549 підписів. В двох третинах колективних звернень містяться питання житлово-комунального господарства та житлової політики.

За категоріями авторів звернення розподілились наступним чином: від інвалідів ІІ, ІІІ груп – 30; від ветеранів праці - 15; учасників та інвалідів війни, учасників АТО – 7; від дітей війни» - 1; одинокої матері – 2; інших категорій – 119. За соціальним станом авторів звернення розподілились наступним чином: від пенсіонерів надійшло 112 звернень (63,4%); працюючих – 9 (5,2%); безробітних – 15 (8,6%); підприємців, працівників бюджетної сфери, державних службовців та ВПО – 16 звернень, військовослужбовців – 2 (1,1%); від осіб, які не вказали свій соціальний стан – 20 (11,5%).

За результатами розгляду звернень у 2016 році вирішено позитивно – 37 (21,3%,); надано роз’яснення – на 109 (62,6%); надіслано за належністю – 25 (14,4%); знаходиться у стадії розгляду – 3 (1,7%).

За тематикою питань, що найчастіше порушують громадяни у своїх зверненнях перше місце посідають питання житлово-комунального господарства – понад 47% від загальної кількості. На другому місці за актуальністю – питання соціального захисту (21% від загальної кількості). Близько 70% з них це питання надання матеріальної допомоги. Третє місце за актуальністю посіли питання діяльності органів місцевого самоврядування і праці та заробітної плати (понад 10% від загальної кількості).

Усі звернення, що надійшли у звітному періоді, розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників. Опрацювання та розгляд звернень здійснювались своєчасно, без порушень.

Крім того, через комунальну установу «Донецький обласний контактний центр» надійшло 4 звернення (3 - з питань соціального захисту та 1 – комунального господарства ). За телефоном «Урядової гарячої лінії» надійшло 132 звернення, в яких переважно порушено питання соціального захисту (87%).

За звітний період керівництвом міської ради проведено 195 особистих прийомів та 50 «Прямих ліній» з населенням. Міським головою проведено 45 особистих прийомів разом з керівниками територіальних органів виконавчої влади, керівниками житлово-комунальних підприємств; проведено 11 «Прямих ліній» з населенням. Особисті прийоми громадян проводились щоденно за графіком, затвердженим розпорядженням міського голови від 03.02.2016 №27-д та оприлюдненим на офіційному веб-сайті міської ради. «Прямі лінії» з населенням проводяться щоп’ятниці за графіком, затвердженим розпорядженням міського голови від 03.02.2016 №26-д.

З початку 2016 року згідно із затвердженими планами та графіками проведено 11 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян та 11 «Днів контролю» результатів розгляду звернень громадян. Щоденно функціонує «Телефон довіри», на який звернулося 2 громадянина. Проведено 2 перевірки стану роботи із зверненнями громадян.

Раз на квартал готується аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради та розглядається на засіданні виконавчого комітету (рішення від 20.01.2016 №26, від 20.04.2016 №120, від 20.07.2016 №180, від 19.10.2016 №258).

Навчання працівників, відповідальних за роботу із зверненнями громадян, здійснюється шляхом проведення семінарів – нарад (25.02.2016 протокол №1, 27.05.2016 протокол №2, 25.08.2016 протокол №3, 15.11.2013 протокол №4), надаються консультації по мірі необхідності під час робочих візитів на підприємства, організації і під час зворотного зв’язку, під час нарад при міському голові, керуючому справами виконавчого комітету та по телефону.

Виготовлено стенди з довідковою інформацією про графік прийому громадян керівництвом обласної державної адміністрації; графік прийому громадян керівництвом міської ради, графік чергування на «Прямій лінії», номери телефонів урядової «гарячої лінії», Донецького обласного контактного центру та «телефону довіри» міської ради.

Інформація щодо розгляду звернень громадян оприлюднюється на офіційному сайті Вугледарської міської ради. Стан роботи із зверненнями громадян за різними показниками щомісячно детально аналізується.

 

17. ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЬКОЇ РАДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА

Міський голова та міська рада сьомого скликання набули повноважень 26 листопада 2015 року. До 26 листопада 2015 року у місті здійснювала діяльність військово - цивільна адміністрація.

Загальний склад депутатського корпусу – 26 депутатів. Із 26 депутатів міської ради 7 депутатів жіночої статі; 12 депутатів обирались до складу міської ради в минулих скликаннях Серед складу депутатів сьомого скликання: 6 - представники галузі освіти, 1 - представник охорони здоров’я, 9 - працюють на вугільних підприємствах, 1 - представник комунального підприємства, 1 - представник транспортно - будівельного підприємства, 2 депутата — працюють в органах місцевої виконавчої влади, 3 - приватні підприємці, 3 депутата - пенсіонери.

9 депутатів скористались правом оформити помічників-консультантів. Відповідно до Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» та «Положення про помічників - консультантів депутатів Вугледарської міської ради та опису посвідчення помічника-консультанта депутата Вугледарської міської ради» було зареєстровано та видано 16 посвідчень помічникам-консультантам.

         Відповідно до ст.47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» у Вугледарській міській раді працює 4 постійних комісій ради:

-з питань регламенту,депутатської етики, правової та регуляторної політики, впровадження реформ,правопорядку,захисту прав громадян,роботі громадськими об’єднаннями;

-з питань соціально-економічного розвитку, планування бюджету та фінансів, інвестиційної діяльності та децентралізації;

-з питань розвитку інфраструктури, управління комунальною власністю, житлово-комунального господарства,екології, регулювання земельних відносин;

-з питань освіти, охорони здоров’я, здоров’я, культури,соціального захисту, фізичної культури та спорту,у справах дітей та молоді, розвитку підприємництва, торгівлі та сфери послуг.

Міська рада здійснює роботу за затвердженим рішенням Вугледарської міської ради планом роботи на 2016 рік. Міська рада працює сесійно у відповідності до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Регламенту Вугледарської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 26.02.2016 №7/2-42. За звітний термін проведено 19 пленарних засідань та 68 засідань постійних депутатських комісій. Прийнято 260 рішень.

Найбільша кількість рішень, що розглядалися на сесіях – земельні питання, містобудування та архітектури (52 рішення), питання фінансового характеру (50 рішень), житлово-комунальні питання (21 рішення), питання розвитку економіки, стратегії розвитку та інвестицій (20 рішень), затвердження розпоряджень міського голови та інші важливі питання. Депутатами було запропоновано проектів рішень - 5, із яких прийнято - 3. Вперше в історії міста розроблений та прийнятий міською радою Статут територіальної громади міста Вугледара.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» проекти рішень міської ради та інших нормативних актів попередньо опубліковуються на офіційному сайті міської ради.

Також на сайті оприлюднюються рішення міської ради та виконавчого комітету, протоколи засідань постійних комісій міської ради, протоколи пленарних засідань міської ради. В день проведення пленарного засідання оприлюднюються результати поіменного голосування депутатів міської ради.

Новими методами роботи сьомого скликання є робота в он-лайн режимі за допомогою технічних засобів для поіменного голосування.

Ведеться робота щодо нагородження відзнаками міської ради відповідно до затвердженого положення. Проведено 5 засідань комісії з попереднього розгляду пропозицій про нагородження відзнаками Вугледарської міської ради, підготовлено протоколи засідань та рекомендації міському голові щодо нагородження Грамотами Вугледарської міської ради 2 трудових колективів, 23 представника підприємств та організацій міста. Почесними грамотами Вугледарської міської ради відзначено 8 чоловік.

         За звітний період проведено 22 засідання виконавчого комітету, прийнято 327 рішень. Міським головою видано: з питань основної діяльності – 271 розпорядження; з кадрових питань - 396 розпоряджень; з питань відряджень – 129 розпоряджень.

Проведено 8 апаратних нарад. Основні питання апаратних нарад: про концепцію розвитку охорони здоров’я; про роботу фіскальної служби; про надання в оренду приміщень; про надання платних послуг населенню; про стан підготовки інвестиційних проектів; про заходи до пам’ятних днів, святкових заходів; про впровадження заходів щодо удосконалення збору побутових відходів; про стратегію розвитку міста; про підготовку житлового фонду до роботи в осінньо-зимовий період; про стан роботи по залученню громадян на військову службу; про роботу в системі «PROZORRO».

 

18.УЧАСТЬ МІСТА В МІЖНАРОДНИХ ПРОЕКТАХ І ПРОГРАМАХ. СПІВРОБІТНИЦТВО

З лютого 2016 року місто Вугледар є підписантом Угоди мерів. В рамках даної Угоди 21 вересня 2016 року в Києві відбулося офіційне підписання договору між Північною екологічною фінансовою корпорацією (НЕФКО) та Вугледарською міською радою на грант в сумі 600 тис. євро для фінансування інвестиційного проекту «Енергозберігаючий проект у двох навчальних закладах». Даний проект важливий не тільки в частині отримання фінансового ресурсу, а й для формування іміджу міста як надійного партнера.

26-27.10.2016 в рамках Угоди мерів відбулася участь у Конференції на вищому рівні «Сприяння стійкому розвитку країн східного партнерства», що відбулася у м. Єревані (Арменія), за підтримки Європейського Союзу. У конференції взяли участь біля 400 міських голів міст України, Арменії, Молдови, Білорусі, Грузії. Під час заходу, зокрема, було обговорено питання щодо розширення можливостей регіональних органів влади та громадян, новітні програми Європейського Союзу зі стійкого муніципального розвитку, а також укладено нову угоду мерів з клімату та енергії. Також було досягнуто домовленості щодо участі у 2017 році міста Вугледара у конкурсі демонстраційних проектів.

З 2016 року:

Місто Вугледар є членом Асоціації міст України, діяльність якої направлена на підтримку і розвиток місцевого самоврядування, захист законних інтересів міст в державних органах влади.

Місто Вугледар є членом Асоціації малих міст України. Це дасть змогу розширити можливості для пошуку інвесторів, підготовки інвестиційних пропозицій, налагодження контактів з українськими містами та закордонними партнерами.

Місто Вугледар є членом Асоціації енергоефективних міст України, діяльність якої спрямована на допомогу містам з впровадження системи управління енергоресурсами, розробку плану дій для реалізації енергетичної політики, залучення громадськості до спільних дій на місцеві енергетичні виклики.

У 2016 році:

Підписана угода із Всеукраїнською Асоціацією органів місцевого самоврядування «Українська асоціація районних та обласних рад», в рамках якої місту надано радників з питань енергоменеджменту та юридичних питань, надано фінансову допомогу для технічного та програмного забезпечення.

Місто увійшло до переліку міст, де працює програма розвитку ООН в Україні «Відновлення врядування та примирення на територіях України, що постраждали від кризи», метою якої є поліпшення роботи органів місцевого самоврядування, підвищення рівня безпеки населення, відновлення соціальної згуртованості та сприяння зміцненню довіри між органами місцевої влади та громадянами.

Підтверджено участь міста Вугледара в проекті USAID «Муніціпальна енергетична реформа в Україні», а також щодо допомоги фонду USAID в будівництві «Прозорого соціального офісу».

Місто плідно співпрацює з Дитячим фондом ООН (UNICEF), яким в поточному році надано допомогу на суму понад 500 тис. грн.

19.ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МІСТА

Декілька моментів щодо перспектив розвитку міста.

З травня по жовтень 2016 року команда міського голови проходила навчання в Міжнародному Інституті Менеджменту (м. Київ) за програмою «Школи мерів». Підсумком цього навчання стала розробка концепції Стратегії розвитку міста Вугледара до 2030 року. У розробці Стратегії активну участь взяли також представники громадськості, бізнесу, депутатського корпусу, підприємств та організацій міста, Вугледарського коледжу. Саме робота над Стратегією стала яскравим прикладом конструктивної та позитивної роботи територіальної громади міста Вугледара. Стратегія розвитку міста визнана однією з найкращих.

В найближчий період розпочне роботу Агенція розвитку міста, діяльність якої сприятиме забезпеченню ефективній реалізації Стратегії розвитку міста, підвищенню конкурентоспроможності та інституційної спроможності міста тощо.

В рамках реформування органів місцевого самоврядування і децентралізації влади у 2017 році буде продовжено роботу щодо створення Вугледарської спроможної об’єднаної територіальної громади. За перспективним планом місто Вугледар визначено як адміністративний центр майбутньої об’єднаної територіальної громади.

Щодо реалізації інвестиційних / інфраструктурних проектів:

- триває підготовка до розробки проектно - кошторисної документації (ПКД) для участі у Програмі «Оптимізація схем теплопостачання, водопостачання та каналізації». Реалізація Програми передбачається у 2017 році і дозволить здійснити повну заміну мереж, реконструкцію міської котельні, насосної станції та відновлено систему каналізації (орієнтовна сума – понад 200 млн. грн.).

         Плануються до реалізації у 2017 році проекти, фінансування яких підтверджено Європейським Інвестиійним банком (ЄІБ):

1. Реконструкція басейну дитячо-юнацької спортивної школи в м.Вугледарі (сума 2,3 млн.грн);

2. Реконструкція системи опалення та гарячого водопостачання дитячо -юнацької спортивної школи м. Вугледара (сума 1,8 млн.грн.);

3. Реконструкція басейну дошкільного навчального закладу №1 «Джерельце» (сума 1,3 млн. грн.).

4. Реконструкція системи опалення та гарячого водопостачання дошкільного закладу №2 «Золота рибка» (сума 4, 6 млн. грн.).

5. Капітальний ремонт стоматологічного відділення і баклабораторії та електрообладнання інфекційного корпусу ЛПУ ЦМЛ м. Вугледара Донецької області (сума 1, 2 млн. грн.).

Особливо хочеться відзначити, що при вирішенні проблемних питань, питань залучення зовнішніх ресурсів, впровадження інвестиційних / реалізації інфраструктурних проектів, укріплення матеріально - технічної бази закладів велику допомогу і сприяння місту Вугледару надають:

- обласна державна адміністрація, обласна військово - цивільна адміністрація і особисто - голова Донецької ОДА, керівник обласної ВЦА - Жебрівський П.І.;

- народний депутат України Сажко С.М.;

- Віце-прем'єр-міністр - Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Зубко Г.Г.

- Міністерство енергетики та вугільної промисловості України і особисто Міністр енергетики та вугільної промисловості – Насалик І.С.

- куратор міста, Директор департаменту екології і природних ресурсів Донецької ОДА - Натрус С.П.;

- партнери по програмах та проектах.

Така підтримка і увага до міста дуже важлива для розвитку міста, за що велика подяка. Також велика подяка всій територіальній громаді міста Вугледара за порозуміння та співробітництво.