Installing Joomla

logo

rekvizit1

brend1

ЗВІТ МІСЬКОГО ГОЛОВИ ПЕРЕД ТЕРИТОРІАЛЬНОЮ ГРОМАДОЮ

МІСТА ВУГЛЕДАРА ПРО РОБОТУ ЗА ПЕРІОД

З ЛИСТОПАДА 2016 РОКУ ПО ЛИСТОПАД 2017 РОКУ

1.СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ СТАН

Протягом поточного року забезпечено стабільне виконання показників соціально - економічного розвитку міста.

Чисельність наявного населення міста - 15066 осіб.

Середньомісячна заробітна плата в розрахунку на одного штатного працівника за січень – вересень 2017 року становить 7153,4 грн., що складає 119,8% до відповідного періоду попереднього року.

Обсяг реалізованої промислової продукції у відпускних цінах підприємств склав 536, 9 млн. грн. (69,5% до виконання плану та 113,2% до відповідного періоду 2016 року). Обсяг капітальних інвестицій за рахунок усіх джерел фінансування -1855,52 тис. грн., що складає 1,16% до Програми на 2017 рік та 65,8% до відповідного періоду 2016 року. На одну особу капітальні інвестиції склали – 122,9 тис. грн.

Кількість діючих підприємств малого бізнесу у місті становить 43, що складає 113% до попереднього року аналогічного періоду. На 10 тис. осіб наявного населення міста припадає 28 діючих малих підприємств. За звітний період кількість фізичних осіб - підприємців зменшилась у порівнянні з відповідним періодом минулого року з 585 до 549. Обсяг реалізації товарів, робіт, послуг малими підприємствами складає 157500,0 тис. грн.

Об’єм роздрібного товарообігу підприємств торгівлі з урахуванням ресторанного господарства склав 157500,0 тис. грн., що становить 131,3% до відповідного періоду минулого року (120000,0 тис. грн.). Роздрібний товарообіг на душу населення у діючих цінах склав 10308,0 грн, що становить 130,9% до відповідного періоду минулого року

Обсяг побутових послуг, наданих населенню складає 2250 тис. грн, з них юридичними особами – 750 тис. грн, фізичними особами – 1500 тис. грн. Очікувана середньооблікова чисельність робітників підприємств побуту -106 чоловік, що становить 108,2% до відповідного періоду минулого року.

Станом на 01 жовтня 2017 року заборгованість із виплати заробітної плати перед працівниками підприємств міста складала 10, 2 млн. грн. Вищезазначена заборгованість виникла на наступних підприємствах міста: ДП «Шахтоуправління «Південнодонбаське №1» у розмірі 6501,5 тис. грн.; ДП «Шахта імені М.С. Сургая» у розмірі 3185,0 тис. грн.; ДП «Укрвуглеякість» у розмірі 269,3 тис. грн.; КП «Водоканал «Вугледарської міської ради» у розмірі 200,0 тис. грн.; КП «Благоустрій «Вугледарської міської ради» у розмірі 80,0тис. грн.

Станом на 01.11.2017 заборгованість зменшилася на 29,4% і склала 7,2 млн. грн. Заробітну плату працівникам бюджетної сфери виплачено своєчасно та у повному обсязі.

Протягом січня - жовтня 2017 року на обліку в міському центрі зайнятості перебувало 710 осіб. За 10 місяців 2017 року за сприянням в працевлаштуванні до служби зайнятості звернулось 464 особи. Працевлаштовано безробітних – 293 особи. За направленням Центру зайнятості проходило професійне навчання – 230 осіб. Взяли участь в громадських роботах та роботах тимчасового характеру - 262 особи.

В управлінні Пенсійного фонду станом на 01.11.2017 року зареєстровано 10612 осіб, які отримують пенсії. Із загального числа пенсіонерів - 4151 вимушено переміщена особа.

Станом на 01 листопада 2017 року: середній розмір пенсій по місту – 4960,0 грн.; потреба на виплату пенсій майже 49 млн. грн. (на відповідний період 2016 року потреба складала 26.5 млн. грн.). Заборгованість з виплати пенсій відсутня.

З 2016 року державні закупівлі здійснюються за процедурами електронних закупівель у системі PROZORRO. Вугледарської міською радою та її структурними підрозділами протягом звітного терміну було здійснено 385 закупівель у системі PROZORRO. Середнє зниження ціни складає 12,4%. Економія  - 1,6 млн. грн.

 

2. БЮДЖЕТ

За підсумками 9 місяців 2017 року надходження податків і зборів і обов'язкових платежів в міський бюджет, а також міжбюджетних трансфертів склали 135007, 2 тис. грн., що на 40965,1 тис. грн. або на 143,6 відсотків більше, ніж за 9 місяців 2016 року.

До загального фонду міського бюджету надійшло 117107,8 тис. грн. (78,7 відсотки до затверджених річних призначень). З них:

- власні й закріплені доходи міського бюджету – 56004,4 тис. грн.;

- субвенція з державного та обласного бюджетів – 61103,4 тис. грн.

Основним джерелом формування загального фонду міського бюджету залишається податок на доходи фізичних осіб.

Надходження до спеціального фонду міського бюджету за 9 місяців 2017 року склали 17899,4 тис. грн., з них власні надходження бюджетних установ – 17754,4 тис. грн.

Видаткова частина міського бюджету за 9 місяців 2017 року виконана в сумі 128819,7 тис. грн., що на 50252,5 тис. грн., або на 164,0 відсотки більше, ніж за 9 місяців 2016 року.

Видатки загального фонду міського бюджету за 9 місяців 2017 року виконано в сумі 105754,6 тис. грн., спеціального фонду – 23065,1 тис. грн., що складає 68,9 і 169,9 відсотків відповідно. У порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки загального фонду збільшились на 38652,6 тис. грн., по спеціальному фонду – 11599,9 тис. грн. або в 1,6 разів і 2 рази відповідно.

Захищенні видатки міського бюджету склали 88680,5 тис. грн., питома вага яких склала 94,3% (без урахування міжбюджетних трансфертів), з них заробітна плата з нарахуваннями – 32,9%, енергоносії – 3,0%. Захищенні видатки міського бюджету збільшились з відповідним періодом минулого року на 27016,9 тис. грн. або на 69,5%.

На утримання установ бюджетної сфери спрямовано 82579,6 тис. грн., або 87,8%, програм і заходів житлово-комунального господарства – 11437,3 тис. грн., або 12,2% видатків загального фонду міського бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів).

Витрати бюджету розвитку міського бюджету за 9 місяців 2017 року склали 2454,8 тис. грн., з них житлово-комунальне господарство – 95,4 тис. грн.

Видатки по міжбюджетних трансфертах за 9 місяців 2017 року склали 12544,7 тис. грн., з них реверсна дотація – 11464,6 тис. грн.

 

3. ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО,

АРХІТЕКТУРА ТА ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ

Починаючи з 2016 року сфера житлово – комунальних послуг у місті представлена чотирма комунальними підприємствами:

-   КП «Тепломережа» - послуги з теплопостачання;

-   КП «Благоустрій» - поводження з твердими побутовими відходами, ритуальних послуг, утримання об’єктів благоустрою та прибирання місць загального користування;

-   КП «Водоканал» - послуги централізованого питного водопостачання та водовідведення;

-   КП «Керуюча компанія з ЖКП» - утримання та обслуговування житлового фонду та об’єктів нерухомості.

На сьогоднішній день створено 87 об’єднань співвласників багатоквартирних будинків. З січня наступного року, після створення ОСББ у будинку №3 по вул.13 Десантників, загальний відсоток житлових будинків, що утримуються об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків складатиме 100%.

Проводиться робота з прийняття до комунальної власності об’єктів соціальної інфраструктури вугільних підприємств міста.

Протягом звітного періоду виділено з міського бюджету 522,5 тис. грн. на проведення капітальних ремонтів у 53 житлових будинках ОСББ. Також з міського бюджету були профінансовані роботи з капітального ремонту покрівель 15 житлових будинків на загальну суму 1 млн. 207 тис. грн. Відремонтовано 3236 м2 м’якого рулонного покриття. Це будинки по вулиці Миру 5. 6; Молодіжна 10, 11, 14;18; Шахтарська 4, 32, 34, 42, 44; 30-річчя Перемоги 1, 3, 5, 7.

Опалювальний сезон 2017 - 2018 років у місті розпочато вчасно. Забезпечено головну умову, необхідну для сталого отримання міською котельнею газу протягом опалювального сезону - отримано номінації на придбання природного газу.

За звітний період на прибудинкових територіях встановлено 28 дитячих ігрових майданчика (387,2 тис. грн.), один великий ігровий майданчик (76 тис. грн.), два спортивних майданчика «Воркаут» (загальна сума 120 тис. грн.). Для забезпечення безперешкодного доступу людей з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів житлового та громадського призначення влаштовано 2 пандуси.

Для покращення орієнтування на території міста та формування естетично привабливого вигляду, за рахунок коштів міського бюджету, виготовлені та встановлені на житлових будинках та будівлях комунальної власності покажчики з назвою вулиці та номером будинку.

З метою створення безпечних умов для дорожнього руху та пересування мешканців здійснено капітальний ремонт асфальтового покриття автомобільних доріг та тротуарів по вулицях Трифонова, 13 Десантників, Шахтарська, Молодіжна, дороги до кладовища в обсязі 35 тис.м2 та поточний ремонт 2 тис.м2 міських доріг та тротуарів.

На проведення ремонтних робіт витрачено майже 10 млн. грн., 8,5 з яких– кошти обласного бюджету.

Влаштовано дві пішохідні доріжки із мощенням ФЕМ-плиткою (220 тис. грн. з міського бюджету).

Розроблено Схему організації дорожнього руху, визначено місця розташування пішохідних переходів. Найближчим часом на дорогах будуть встановлені 3 комплекти засобів обмеження швидкості руху.

Продовжуються роботи з реконструкції очисних споруд Вугледара. На теперішній час роботи першої черги реконструкції майже виконані. Роботи виконуються за рахунок коштів обласного фонду охорони навколишнього природного середовища. Перша лінія очищення стічних вод вже запущена. Зараз розробляється проект другої черги реконструкції, реалізація якого дозволить повністю відновити працездатність очисних споруд міста, які не ремонтувались з моменту їх будівництва у 1964 році.

Для капітального ремонту ділянки каналізаційної мережі біля житлових будинків №14, 16, 17 по вул. Молодіжна та заміни аварійних ділянок водопроводу з кільцевої системи водопостачання з міського бюджету виділено 270 тис. грн. Комунальним підприємством «Водоканал» необхідні матеріали вже закуплені та до кінця поточного року ці роботи планується виконати.

         У поточному році у місті розпочато впровадження роздільного збору твердих побутових відходів. Вже отримано 60 одиниць контейнерів для роздільного збору ТПВ та сміттєвоз MAN. До кінця року очікується надходження ще 30 контейнерів.

На першому етапі контейнери були встановлені біля закладів охорони здоров’я та освіти, а також в місцях інтенсивного утворення відходів біля торгівельних майданчиків. На другому етапі контейнери для роздільного збору ТПВ будуть встановлені на території житлової забудови, гаражних кооперативів та підприємств.

Відповідно до розробленої та затвердженої Схеми санітарного очищення розпочато будівництво сміттєсортувальної станції.

Протягом року систематично проводилися заходи в рамках Всеукраїнської акції «За чисте довкілля» та міської акції «Вугледар - чисте місто».

Протягом звітного періоду розроблено проектно – кошторисну документацію, проведено комплексну експертизу та отримані позитивні експертні звіти за двома великими проектами: «Будівництво комунального ринку» та перша черга Реконструкції бульвару Шахтарський, що дасть змогу розпочати їх реалізацію найближчим часом.

За проектом «Озеленення міста» буде проведено реконструкцію існуючої паркової зони бульвару Шахтарський і скверу по вул. 13 десантників, а також заплановано створення парку на вільній від забудови території по вул. Миру, біля будинку № 8.

Планується висадження значної кількості зелених насаджень, влаштування система поливу. Також передбачається ремонт підпорних стінок, реконструкція сцени, формування велодоріжок, встановлення нових дитячих майданчиків, в тому числі для дітей з обмеженими фізичними можливостями, майданчиків для відпочинку та сучасних атракціонів (скейтпарк, роллердром, мотузковий парк).

Щодо скверу по вул. 13 десантників, то планується реконструкція танцювального майданчика для розміщення мобільної сцени для виступів творчих колективів, організації фанзони, а також екрану для кінотеатру на свіжому повітрі.

Виконання робіт буде проходити у 2 черги: 1 черга фінансується за рахунок коштів обласного фонду охорони навколишнього природного середовища. Пошук джерел фінансування 2 черги триває.

На особливому контролі реалізація програми з будівництва власної зовнішньої системи питного водопостачання.

Об’ємна та складна програма потребує певного часу для її поступової реалізації, тим не менш, до кінця року буде завершено розробку проектно – кошторисної документації та отримано Детальний план території біля села Богоявленка, необхідний для дозволу на розробку Проекту землеустрою під будівництво фільтрувальної та насосної станцій, укладення договору сервітуту для прокладення водоводу.

У сфері земельних відносин та архітектури оформлено правовстановлюючі документи на земельні ділянки під комунальними об’єктами:

-для експлуатації теплопункту №4 комунальному підприємству «Керуюча компанія з житлово-комунальних послуг Вугледарської міської ради»;

-для будівництва та обслуговування об’єкту - бульвар Шахтарський- комунальному підприємству «Благоустрій» Вугледарської міської ради»;

-для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування - Центру надання адміністративних і соціальних послуг міста Вугледара Виконавчому комітету Вугледарської міської ради.

Проводиться інвентаризація земель, зокрема, проведена інвентаризація земель під об’єктами нерухомого майна ДП «Шахтоуправління Південнодонбаське № 1» (проммайданчик).

На бульварі Шахтарський, відповідно до рішення суду, звільнено земельну ділянку від самовільно зведеної споруди - кафе «50/50».

В місті створено відділ державного архітектурно – будівельного контролю. На теперішній час триває процедура прийняття повноважень від Державної архітектурно – будівельної інспекції.

4. РОЗВИТОК ПІДПРИЄМНИЦТВА

На 01.11.2017 у місті офіційно зареєстровано 549 фізичних осіб - підприємців. За звітний період зареєстровано 6 юридичних осіб та 58 фізичних осіб – підприємців.

Відкрито 7 об’єктів торгівлі, створено 11 робочих місць, надано 5 погоджень зручного для населення режиму роботи, проведено 46 ярмарок, у тому числі 3 святкові ярмарки та одна виставка - продаж.

За підтримки ПРООН з підприємцями проведено роботу щодо навчання їх за кордоном, надано 13 кандидатур. Один підприємець пройшов навчання в Німеччині.

У 2017 році міською радою підтримано ініціативу голови Донецької облдержадміністрації, керівника обласної військово - цивільної адміністрації Жебрівського Павла Івановича щодо реалізації проекту підтримки малого і середнього бізнесу «Український Донецький куркуль». Проект передбачає фінансову підтримку з обласного і міського бюджетів суб’єктів малого підприємництва.

У даному проекті вже взяли участь 3 підприємця міста, двоє з яких стали переможцями. Один з них вже отримав фінансову допомогу з міського бюджету - 249,6 тис. грн. Другий переможець до кінця року отримає допомогу 240,0 тис. грн. Реалізація проектів дасть змогу створити 21 робоче місце.

Цього року серед переможців Регіонального конкурсу «Підприємець року – 2017» є і представник Вугледара.

В номінації «За високий рівень соціальної відповідальності у малому бізнесі» перемогу отримала Теличко Ганна Олександрівна.

Протягом звітного періоду проведено обстеження м. Вугледара на наявність фактів здійснення торгівлі з рук в невстановлених місцях. Робочою групою з питань ліквідації та запобігання виникнення стихійної торгівлі було проведено 18 рейдів та виявлено 36 осіб, які незаконно здійснювали торгівлю. З ініціативи органів місцевої влади був проведений рейд разом з представниками правоохоронних органів, виявлені факти стихійної торгівлі, з порушниками проведені бесіди та складені 7 протоколів.

В зоні постійної уваги є робота з легалізації робочих місць. З метою здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю юридичними та фізичними особами, які використовують найману працю, у міській раді створено відділ праці.

На відділ покладені функції з інспектування своєчасності та обсягів оплати праці, додержання мінімальних гарантій в оплаті праці, оформлення трудових відносин.

5. НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТА ВИКОНАННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ З ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ

Адміністративні послуги мешканцям міста надаються через Центр надання адміністративних послуг за принципом «єдиного вікна». Станом на 01.11.2017 року надається 154 адміністративні послуги. Це майже в два рази більше, ніж у минулому році.

Протягом звітного періоду зареєстровано 3096 звернень юридичних і фізичних осіб, видано 3046 результатів послуг, надано 2646 консультацій. В порівнянні з 2016 роком кількість звернень за відповідними послугами збільшилося в 2,3 рази.

         З метою наближення послуг до населення у поточному році укладено Договори про співпрацю:

- з Регіональним сервісним центром МВС України в Донецькій області щодо організації на території міста роботи мобільного сервісного центру МВС. За період із квітня по листопад 2017 року за отриманням послуг звернулося 102 особи;

- з Головним територіальним управлінням юстиції у Донецькій області щодо державної реєстрації громадських об'єднань із статусом юридичної особи. За період з червня по листопад звернулося 12 суб’єктів.

На теперішній час розглядається пропозиція юстиції щодо надання послуг з реєстрації актів цивільного стану.

Одним із пріоритетних завдань на найближчу перспективу є будівництво окремої двоповерхової будівлі для розміщення Центру надання адміністративних і соціальних послуг з організацією до 50 робочих місць та одночасним перебуванням до 80 відвідувачів.

На сьогодні вже розроблено проектно - кошторисну документацію та проект відведення земельної ділянки. Кошторисна документація направлена для проходження державної експертизи.

Станом на 01.11.2017 відділом державної реєстрації міської ради надано 3708 послуг з питань реєстрації, що в порівнянні з 2016 роком збільшилось на 85%.

Перераховано адміністративного збору:

-      до місцевого бюджету - на суму 141, 4 тис. грн.,

-      до державного бюджету – 45, 6 тис. грн.

Треба зауважити, що місто Вугледар - єдине місто в Донецькій області, що здійснює он-лайн реєстрацію та припинення фізичних осіб - підприємців через портал iGov.

Ці послуги надаються всім бажаючим мешканцям області.

Через портал iGov у поточному році зареєстровано: фізичних осіб – підприємців – 176; припинено фізичних осіб – підприємців – 367.

 

6. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

З метою створення умов для безпечної життєдіяльності у місті в поточному році виділено і з міського бюджету:

- 145,0 тис. грн. для придбання механічних рухомих агрегатів в комплекті для заміни чотирьох виїзних воріт пожежного депо.

- 151,0 тис. грн. на влаштування паркану біля адміністративної будівлі міського відділення поліції.

У взаємодії з правоохоронними органами систематично здійснюються заходи із забезпечення громадської безпеки, попередження правопорушень, стихійної торгівлі, легалізації робочих місць тощо.

У звітному періоді міською радою заслухано інформацію керівників Волноваської прокуратури та міського відділення поліції про стан законності, боротьби із злочинністю, охорони громадського порядку та результати їх діяльності на території Вугледарської міської ради.

Протягом року надавалося сприяння військовим частинам, розташованим поблизу міста, з вирішення житлово - побутових питань, облаштування блок – постів, опорних пунктів. У взаємодії з командирами військових формувань ведеться постійна робота щодо порядку перебування військовослужбовців на території міста.

Проведено низку зустрічей з представниками моніторингової місії ОБСЄ, Місії з припинення вогню з питань забезпечення безпеки мешканців міста.

 

7. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ТА РОБОТА З ВИМУШЕНО -ПЕРЕМІЩЕНИМИ ОСОБАМИ

Станом на 01 листопада 2017 року:

- 1124 сімей одержують допомогу на дітей згідно Закону України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми”. Видатки за відповідний період склали - 10,3 млн. грн.;

- 102 особи одержують державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям, профінансовано 844,4 тис. грн.

- 194 особи одержують державну соціальну допомогу як інваліди з дитинства та діти – інваліди. Профінансовано 2,4 млн. грн.

Компенсаційні виплати одержують 19 фізичних осіб, які надають соціальні послуги інвалідам та громадянам похилого віку, профінансовано 17 тис. грн.

Кількість пільгової категорії громадян, а це ветерани війни, праці, постраждалі внаслідок аварії на ЧАЕС та інші пільгові категорії, – 4594 особи. За відповідний період профінансовано пільг на суму 1,1 млн. грн.

На обліку перебуває 58 осіб із числа учасників АТО. До Дня захисника Вітчизни всі учасники АТО отримали матеріальну допомогу в повному обсязі на загальну суму 61,0 тис. грн/

Кількість одержувачів житлових субсидій збільшилась по відношенню до показників 2016 року та складає 3287 сімей. Видатки на зазначені цілі склали майже 18 млн. грн. Це майже 50% домогосподарств міста.

Вугледарським територіальним центром соціального обслуговування надаються соціальні послуги таким категоріям громадян: самотні особи похилого віку, пенсіонери, інваліди, ветерани.

Основні напрямки: соціальна допомога вдома; соціально - побутова адаптація, адресна натуральної і грошова допомога. На обліку в територіальному центрі перебуває 1041 особа.

Кількість внутрішньо – переміщених осіб, що перебувають на обліку станом на 1 листопада - 8489 осіб. Одноразову державну допомогу отримали 27 осіб з числа ВПО.

Протягом року продовжував роботу оперативний штаб по прийому, розміщенню, організації харчування та надання гуманітарної допомоги переселенцям із зони АТО, створений у 2014 році на базі Вугледарського Центру соціальних служб для для сім'ї, дітей та молоді.

З метою надання гуманітарної та благодійної допомоги систематично ведеться реєстрація ВПО. Станом на 23.11.2017 до реєстру користувачів гуманітарної та благодійної допомоги внесено 3631 осіб, в тому числі 1977 сімей, в яких виховуються 1036 дітей. Ці категорії потребують постійної допомоги, в тому числі й психологічної. Протягом звітного терміну за отриманням психологічної допомоги звернулось 10 сімей з числа ВПО.

У звітному періоді на обліку міського Центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді перебувало 150 сімей, де є ризик позбавлення батьківських прав. З метою подолання складних життєвих обставин усім сім’ям надавалась всебічна соціально - психологічна, юридична допомога.

Протягом року здійснювалася співпраця з благодійними та гуманітарними організаціями:

- Міжнародним комітетом Червоного Хреста,

- Чеською неурядовою організацією «Людина в біді»;

- Міжнародним Благодійним фондом «ДОРКАС»;

- Християнським Центром допомоги «Врятуємо Україну».

В рамках проекту «Адвокація, захист прав людини та юридична допомога ВПО» здійснюється співпраця з Благодійним фондом «Право на захист» та Центром безоплатної правової допомоги.

Крім передбаченої законодавством допомоги, вимушено переміщеним особам була надана фінансова підтримка: «Людина в біді» - 198,0 тис. грн; Благодійний Фонд «ДОРКАС» - 80,6 тис. грн.

За сприянням Представництва Датської Ради у справах біженців переселенцями реалізовано два проекти з облаштування вільного простору.

З метою встановлення додаткових гарантій щодо соціального захисту населення у 2017 році з міського бюджету виділені кошти на надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям міста Вугледара.

На матеріальну допомогу сім’ям на лікування дітей – інвалідів до 18 років - 150,0 тис. грн. За допомогою звернулося 20 сімей.

На одноразову матеріальну допомогу мешканцям міста, які опинилася в складних життєвих обставинах, - 800,0 тис. грн.

За звітний період матеріальну допомогу отримав 81 мешканець міста на загальну суму 780,0 тис. грн.

8. ОСВІТА

Дошкільну освіту у місті забезпечують 2 дошкільні навчальні заклади та дошкільний підрозділ Вугледарського НВК «МРІЯ». Кількість вихованців складає 609 дітей.

З метою забезпечення комфортних умов виховання реалізовано проект «Реконструкція електробойлерної дошкільного навчального закладу №1 з установкою теплоакумуляційного баку (загальна вартість 529,6 тис. грн.).

Придбані мультимедійні центри, комп’ютерна, побутова техніка, кухонне обладнання, меблі, м’який інвентар, ігрові майданчики - на загальну суму 370,4 тис. грн.

У місті функціонують три різнопрофільні загальноосвітні заклади. У них в одну зміну навчаються 1720 учнів денної школи.

За останні роки шкільна мережа стабільна - 70-73 класи. Середня наповнюваність класів – 23 учні.

Кількість учнів, охоплених навчанням українською мовою, - 75 % від загальної кількості школярів.

Кількість дітей, які пішли цього року до першого класу – 199 учнів.

Вугледарський міський відділ освіти самостійно забезпечує харчування школярів. У 2017 - 2018 навчальному році учні початкової ланки та діти пільгової категорії на 100 % харчуються за рахунок бюджету: 1-4 класи (720 учнів); пільгова категорія (38 учнів).

У загальноосвітніх навчальних закладах міста створено 11 навчальних комп’ютерних комплексів. Загальна кількість комп’ютерної техніки - 208 одиниць (11 учнів / 1 комп’ютер). Кожна шкільна бібліотека оснащена комп'ютером та має доступ до мережі Інтернет.

Виконується міська програма роботи з обдарованими дітьми. Вісім обдарованих дітей отримують стипендії Вугледарської міської ради у розмірах від 200 до 1000 грн. на місяць.

Влітку 2017 року до оздоровлення та відпочинку залучено 105 учнів пільгових категорій.

На базі загальноосвітніх закладів було організовано роботу пришкільних таборів з денним перебуванням дітей 1 - 5 класів (130 осіб). Для їх роботи виділено 30,8 тис. грн. з міського бюджету.

         З жовтня 2016 року реалізуються заходи по створенню опорної школи на базі Вугледарського НВК «МРІЯ».

         І етап даного проекту включає реалізацію 4 підпрограм за рахунок коштів державного бюджету. Проекти реалізовано на загальну суму майже 11 млн. грн.

          У закладі відремонтовано покрівлю (замінено на шатрову), санвузли першого і третього поверхів, всі коридори, 15 кабінетів, актова зала на 160 місць.

Придбано приладдя, матеріалів та обладнання на суму 5,6 млн. грн. (загальна сума- 6,3 млн. грн.), в тому числі, мультимедійне та навчальне обладнання (15 екранів, 28 проекторів, мікшерний пульт, 2 колонки, 22 комп'ютери і ноутбуки, 56 нетбуків та 20 МФУ).

ІІ етап: реалізація проекту «Капітальний ремонт». Заміна вікон та дверей, утеплення фасадів та покрівлі будівлі – 187,3 тисячі євро за рахунок коштів Північно - європейської корпорації НЕФКО.

На 20.11.2017 року виконано роботи з утеплення цоколю будівлі, встановлено 201 металопластикове вікно, завершуються роботи по утепленню головного фасаду школи.

Після завершення термомодернізації будівлі НВК «Мрія» розпочнуться роботи з термомодернізації будівлі загальноосвітньої школи №2.

ІІІ етап: реалізація проекту «Капітальний ремонт приміщень, внутрішніх та зовнішніх мереж, облаштування території НВК «МРІЯ» вартістю 20,5 млн. грн.

Проект охоплює такі види робіт, як капітальний ремонт 30 приміщень, ремонт шкільної їдальні та харчоблоку, капремонт внутрішніх та зовнішніх мереж, благоустрій та озеленення території закладу, облаштування огорожі, створення комбінованого спортивного майданчика, зовнішнє освітлення.

Станом на 20 листопада 2017 року виконуються будівельні роботи з капремонту 6 кабінетів початкової школи, кабінету фізики та трудового навчання, ремонту медичного кабінету. Ведеться реконструкція службового приміщення на другому поверсі, овочевого складу харчоблоку, сантехнічні та електротехнічні роботи.

Продовжується реалізація міської програми з обладнання загальноосвітніх шкіл навчальним, технологічним, спортивним, мультимедійним обладнанням, меблями та впровадження системи сучасного освітлення.

Вартість виконання програми склала 266,1 тис. грн.

 

9. ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я

Медична допомога населенню Вугледара надається медичними працівниками Центру первинної медико - санітарної допомоги (первинна медична допомога), лікувально - профілактичної установи центральної міської лікарні (вторинна медична допомога) та бригадами швидкої медичної допомоги Волноваської станції екстреної медичної допомоги (екстрена медична допомога).

У складі центру первинної медико - санітарної допомоги функціонує 2 амбулаторії загальної практики - сімейної медицини, де ведуть прийом 6 сімейних лікаря, 1 дільничний терапевт, 3 дільничних педіатра, працює денний стаціонар загальносоматичного профілю на 30 ліжок. В складі ЛПУ ЦМЛ функціонує: стаціонарне відділення на 90 ліжок, з яких: терапевтичне відділення – 45 ліжок, з них неврологічного профілю – 15 ліжок; травматологічне відділення – 20 ліжок; гінекологічне відділення – 15 ліжок; дитяче відділення – 10 ліжок. Консультативний прийом в поліклініці центральної міської лікарні проводиться за 18 спеціальностями.

Процент атестованих лікарів складає 87,7% серед тих, хто підлягає, а середнього медичного персоналу – 78,0%. Як позитивний момент можна відзначити те, що до міста прибувають молоді лікарі – інтерни. На теперішній час навчання на факультеті післядипломної освіти в інтернатурі отримують 1 лікар з загальної практики - сімейної медицини, 1 лікар з хірургії.

В 2017 році видатки на охорону здоров’я склали 22,2 млн. грн., в тому числі медична субвенція – 13,6 млн. грн. Кошти міського бюджету – 8,6 млн. грн.

Видатки на первинну медичну допомогу – 6,7 млн. грн. На вторинну– 15,5 млн. грн.

Заклади забезпечені витратними матеріалами для проведення лабораторних досліджень, рентген обстеження та деззасобами.

За рахунок коштів спеціального фонду придбано:

- медичне обладнання на загальну суму 103, 0 тис. грн. (центрифуга СМ-3,01, мікроскоп «Мікмед-5» (біонуклярний) - 2шт., апарат для зварювання живих тканин ЕКВЗ-300 ПАТОНМЕД, ваги електронні ТВЕ-0,21-0,001/2, стерилізатор повітряний ГП-80);

- автомобіль для надання амбулаторної допомоги – 360,0 тис. грн.

Також було придбано 2 електрокардіографи на суму 39000 грн., оновлено медичні меблі в кабінетах прийому лікарів: кушетки, столи маніпуляційні – на суму 28900 грн. Замінені меблі (шафи та столи), столи пеленальні на суму 51000 грн.

У 2017 році отримано медичну гуманітарну допомогу на суму 8,7 млн. грн. (допомогу надали три організації - Об'єднання церков ХВЄ, МБО «Служба порятунку дітей», Центр взаємодопомоги «Врятуємо Україну»).

Протягом звітного періоду проведено капітальний ремонт правого крила першого поверху головного корпусу лікарні – 181,0 тис. грн.

Проведена модернізація системи подачі кисню на суму 80,0 тис. грн.

На виконання проектної документації:

- на робочий проект реконструкції покрівлі лікарні виділено 84 тис. грн. (шатрова покрівля, загальна вартість проекту 4,0 млн. грн.);

-термомодернізації будівлі – 275 тис. грн. (загальна вартість проекту 9.0 млн.);

-модернізації котельні – 214 тис. грн. (загальна вартість – 2,5 млн. грн.).

У місті успішно реалізується Урядова програма «Доступні ліки». Станом на 01.11.2017 року затверджена сума - 447,1 тис. грн.. В процесі надходження до міського бюджету ще 200,0 тис. грн.

Пацієнти з інвалідністю згідно індивідуальних планів реабілітації в 2017 році забезпечуються виробами медичного призначення – придбано памперсів для дорослих та дітей на суму 14500 грн.

Придбані туберкулін та протигрипозна вакцина на суму 27974 грн. В процесі закупівлі до кінця 2017 року: експрес - тести для діагностики інфекційних захворювань (ВІЛ, гепатити В і С, грип, рота вірусна інфекція), рентгенологічна плівка, ЕКГ- плівка.

На вторинному рівні затверджені міські цільові Програми:

- надання лікарсько – акушерської допомоги перинатальними центрами та пологовими будинками у сумі 50,0 тис. грн.;

- надання допомоги хворим з хронічною нирковою недостатністю у сумі 476, тис. грн.

10. СІМ’Я. ДІТИ. МОЛОДЬ

В рамках реалізації державної молодіжної, сімейної та гендерної політики реалізуються програми: «Національно-патріотичне виховання дітей та молоді», «Молодь і сім’я», «Оздоровлення та відпочинок дітей». На виконання цих програм з міського бюджету 2017 року виділено 135,0 тис. грн.

За звітний період послуги з оздоровлення та відпочинку отримали 268 дітей. На це було витрачено 523,7 тис. грн. з міського, обласного та державного бюджетів.

Вперше в цьому році діти міста були оздоровлені за методом часткового відшкодування вартості путівок до дитячих оздоровчих закладів Донецької області - 29 дітей на загальну суму майже 49,0 тис. грн.

Ще один новий напрямок, започаткований в цьому році, - Програма заохочення обдарованих дітей та молоді міста з виплатою грошової винагороди.

До винагороди були представлені 16 осіб з числа дітей та молоді. Загальна сума – 27,6 тис. грн. Програма ще триватиме до кінця року.

В рамках реалізації проекту «Гідна країна для гідних людей» до 85-річчя Донецької області ведеться робота по створенню інноваційного Молодіжного центру.

За рахунок коштів обласного бюджету придбано обладнання та меблів на суму 340,4 тис грн. Ведеться закупівля обладнання ще на 31,2 тис. грн.

З міського бюджету виділено 234,4 тис. грн. на капітальний ремонт приміщення майбутнього центру.

Станом на 01.11.2017 року на первинному обліку служби у справах дітей перебуває 54 дитини - сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування.

Протягом поточного року створено 1 прийомну сім’ю та до функціонуючої прийомної сім’ї довлаштовано 1 дитину - сироту.

На сьогодні в місті функціонує 4 прийомні сім’ї, в яких виховується 7 дітей, позбавлених батьківського піклування.

На придбання подарунків для даної категорії дітей з міського бюджету виділено 20,0 тис. грн.

Вугледарська міська рада підтримала ініціативу голови Донецької облдержадміністрації, керівника обласної військово– цивільної адміністрації Жебрівського П.І. щодо забезпечення житлом осіб з числа дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

У червні поточного року, на умовах співфінансування з обласним бюджетом (50х50), придбана однокімнатна квартира для мешканця міста даної категорії.

З метою поширення сімейних форм виховання у поточному році розпочалася підготовча робота з питання створення у місті дитячого будинку сімейного типу.

11. ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ

В місті фізичною культурою і спортом систематично займаються 3715 осіб. За звітний період проведено 45 спортивно - масових заходи, до яких залучено 2300 осіб. Спортсмени і команди міста взяли участь в 70 змаганнях різного рівня (1811 учасників). Спортивна база міста представлена спортивними залами та майданчиками дитячо - юнацької спортивної школи, загальноосвітніх шкіл, спортивними спорудами та пристосованими приміщеннями підприємств і організацій.

На 2017 рік за програмою «Фізична культура та спорт» були передбачені кошти на проведення міських спортивно - масових заходів та для участі спортсменів та команд міста в змаганнях різного рівня.

На проведення міських спортивно - масових заходів витрачено 22,6 тис. грн.; на участь у 13 виїзних спортивних заходах - 75,5 тис. грн.

У дитячо - юнацькій спортивній школі займається 444 вихованців під керівництвом 12 тренерів з видів спорту: футбол, греко-римська боротьба, легка атлетика, бокс, важка атлетика.

Протягом звітного періоду продовжилися заходи з укріплення матеріально – технічної бази дитячо - юнацької спортивної школи. За кошти міського бюджету придбано спортивного інвентарю та обладнання на суму 181,6 тис. грн. (табло борцівське, рукавички, шоломи боксерські, груша боксерська, тренажер, ворота футбольні, мячі футбольні, форма легкоатлетична, координаційна драбина, манекени для боротьби, форма футбольна, диски важкоатлетичні, штангетки, медболи, гриф важкоатлетичний, форма борцівська).

Транспортні послуги для виїзду на змагання у межах області забезпечені на 100%. Спортсмени забезпечені харчуванням та оплатою за проживання у гуртожитках та готелях.

Реалізована міська програма «Реконструкція зовнішнього електропостачання дитячо - юнацької спортивної школи м. Вугледара» на суму 211,3 тис. грн. Підготовлено низку проектів з реконструкції та капітального ремонту дитячо – юнацької спортивної школи та проектів розвитку спортивної бази закладу (всього 8 проектів).

В рамках святкування 85-ї річниці Донецької області на умовах співфінансування з обласного та місцевих бюджетів у Вугледарі відкрито 3 майданчика зі штучним покриттям, загальною вартістю майже 4 млн. грн. та чотири майданчика з антивандальним тренажерним обладнанням (239,5 тис. грн.). Виконано будівництво основи тренажерного майданчика НВК «МРІЯ»

За сприяння Представництва Датської Ради у справах біженців в Україні та організації «Молодь України» відкрито два спортивних комплекси для занять воркаутом.

Для стимулювання та заохочення провідних спортсменів Вугледара та їх тренерів відповідно до Програми «Стипендія міського голови» з міського бюджету виділено 50,0 тис. грн. Стипендію призначено 13 спортсменам і 3 тренерам. Ця Програма діє вже два роки поспіль.

За підсумками виступів спортсменів Донеччини на Всеукраїнських та міжнародних змаганнях в категорії «Олімпійські види спорту»:

- кращим спортсменом області визнано вихованця СК «Богатир», майстра спорту України з важкої атлетики, бронзового призера Чемпіонату Європи з важкої атлетики серед юніорів - Іллю Кулікова.

- кращім тренером області – керівника СК «Богатир», Заслуженого тренера України з важкої атлетики - Худіна Володимира Миколайовича.

До кінця року планується розглянути питання щодо додаткового виділення коштів для придбання професійної важкоатлетичної штанги фірми «Елейко» (130,0 тис. грн.) та спортивного інвентаря та обладнання для ДЮСШ (60,0 тис. грн.).

 

12. КУЛЬТУРА

         У поточному році фінансування галузі культури з міського бюджету по загальному фонду – 5,2 млн. грн., по спеціальному фонду – 1,1 млн. грн., що дозволило суттєво поліпшити матеріально - технічну базу закладів культури.

За рахунок зазначених видатків здійснювалась діяльність комунальних закладів культури: початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу – школи мистецтв; міського культурно – дозвіллєвого центру; міської публічної бібліотеки; міської бібліотеки для дітей.

Школа мистецтв має 3 відділи: фортепіанний, оркестровий, естетичний. Контингент школи становить – 210 учнів, 40 дітей пільгової категорії навчаються на безоплатній основі. В школі створено ансамблі: гітаристів «Альянс» і «Нюанс», вокальні «Усмішка» і «Гармонія», скрипалів «Співзвуччя», інструментальний ансамбль викладачів школи «Елегія».

У травні 2017 року відбулась державна атестація школи мистецтв.

Для школи мистецтв додатково було виділено 400,0 тис. грн. на придбання музичних інструментів, костюмів, обладнання, тренажерів для циркового відділення. В рамках реалізації міської цільової програми «Дитяча філармонія» в 2017 році за рахунок додаткових коштів придбано 2 бандури і електропіаніно на суму 126,5 тис. грн.

Бібліотечне обслуговування в місті здійснюють 2 бібліотеки, які обслуговують близько 6000 тисяч читачів. Завдяки реалізації міської цільової програми «Розвиток бібліотек» відремонтовано нове приміщення публічної бібліотеки, придбано бібліотечне обладнання, стелажі, меблі, кафедри, оргтехніка, поповнено бібліотечний фонд новими українськими книгами (на суму 80,0), проведено передплату періодичних видань. На черзі ремонт та облаштування приміщення бібліотеки для дітей.

Цього року значну увагу було приділено питанню поліпшення матеріально - технічної бази міського культурно -дозвіллєвого центру. Розпочав роботу 3D-кінотеатр.

         Для модернізації КДЦ розроблено проект з реконструкції системи опалення, термомодернізації та реконструкції будівлі. Робота в цьому напрямку триває.

         Завдяки реалізації міських цільових програм «Сучасник», «Відзначення державних свят», «Зірка ВЕСТ» проведено багато урочистих заходів та культурно - мистецьких акцій: свято Колодія, «Святим дзвоном Великодня», «День великої пам’яті», «Вишиванка - краса і оберіг народу», «Єдина країна – моя Батьківщина!», «Люблю тебе мій рідний край», «Водна феєрія», «Тобі, мій славний Вугледар!» Відбулися конкурси читців «Кобзар у нашому домі» та «Чарівний світ дитинства», міський фестиваль дитячої творчості «Мамині зіроньки», виставка декоративно - ужиткового мистецтва «Кольори рідної землі» та інше.

Вперше в цьому році була можливість забезпечити творчі колективи міста транспортом для участі в обласних, Всеукраїнських, Міжнародних конкурсах і фестивалях. Творчі колективи взяли участь у більше, ніж 20-ти конкурсах різного рівня. Підтвердженням тому є чисельні призові місця і перемоги наших колективів. Два роки поспіль нема рівних вугледарцям на традиційному обласному конкурсу читців, присвяченому Великому Кобзарю. Цього року перемога також за Вугледаром.

13. СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА. ДОБРОВІЛЬНЕ ОБЄДНАННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД

Протягом тривалого часу в суспільному просторі міста найбільш активними та найчисельнішими залишаються громадські організації інвалідів та ветеранів. В 2017 році цим організаціям запланована фінансова підтримка в обсязі 108, 5 тис. грн.

На сьогодні в суспільному просторі міста спостерігається тенденція виникнення нової категорії громадських об’єднань, які взяли за основу розвитку неформальні, сучасні, креативні ідеї і підходи за різними напрямками діяльності.

Громадські організації активно долучилися до участі в грантових програмах та одержали міні - гранти з адвокації, соціальної адаптації, вирішення питань ВПО. Крім того, ведеться тісна співпраця з ініціативними групами громадян суміжних сільських громад з питання надання допомоги в отриманні грантів для розвитку суспільного простору цих громад.

За сприяння та підтримки USAID та Інституту бюджетування та з метою залучення громадськості до вирішення місцевих проблем вперше у 2017 році запроваджено Програму бюджетування за участі громадськості.

         Проведено конкурс громадських проектів. Було подано 30 проектів, 23 з них брали участь у голосуванні. За підсумками голосування переможцями стали 10 проектів (1 резервний), які набрали найбільшу кількість голосів. Реалізація проектів запланована на 2018 рік.

Продовжує діяльність Громадська рада при Вугледарській міській раді. З метою підвищення компетенцій представників Громадської ради її члени залучалися до низки тренінгів, в тому числі виїзних. Каденція даного складу Громадської ради закінчується у квітні 2018 року.

З метою підвищення рівня компетенцій громадських об’єднань їх представники залучалися до низки навчальних семінарів та тренінгів, зокрема:

27.02 - 28.02.2017 - тренінг на тему «Інтеграція гендерного підходу у місцеві політики, плани та бюджети» в рамках спільного проекту ПРООН та ООН Жінки «Відновлення самоврядування та примирення в охоплених конфліктом громадах України»;

15.03.2017 - семінар на тему «Ефективна комунікація органів місцевого самоврядування з громадськістю» в рамках проекту «Сприяння участі громади у добровільному та демократичному процесі децентралізації»;

24.05.2017 - навчальний тренінг «Практичні аспекти реалізації громадського бюджету у м. Вугледарі» в рамках проекту «Зміцнення місцевої фінансової ініціативи (ЗМФІ-ІІ) впровадження», що є частиною програми «Посилення практики участі громадян у бюджетному процесі на місцевому рівні в Україні», яка фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

Добровільне обєднання територіальних громад. У 2017 році було ініційовано питання щодо добровільного об’єднання територіальних громад в рамках затвердженого Перспективного плану формування територій громад Донецької області.

Ініціативна пропозиція була винесена на громадське обговорення Вугледарської територіальної громади. Громадські слухання відбулися 09 червня 2017 року. Пропозицію було підтримано.

За результатами громадського обговорення міською радою надано згоду на добровільне об’єднання територіальних громад.

До всіх громад були направлені офіційні листи - пропозиції щодо об’єднання, які були розглянуті у громадах.

За підсумками прийнятих рішень надано згоду на добровільне об’єднання:

Степненською, Богоявленською, Павлівською сільськими радами Мар’їнського району;

Єгорівською, Микільською, Петрівською сільськими радами Волноваського району.

         Розпорядженням від 06.09.2017 № 251-д утворено спільну робочу групу з підготовки проектів рішень щодо добровільного об’єднання територіальних громад, до складу якої увійшли представники всіх громад, які надали згоду на об’єднання у рівній кількості осіб від кожної громади.

         На даний час спільною робочою групою обговорюється план організаційних заходів, готуються проекти відповідних рішень, які в подальшому будуть винесені на громадське обговорення.

З питань формування Вугледарської ОТГ відбувається взаємодія з управлінням децентралізації Департаменту інформаційної та внутрішньої політики Донецької облдержадміністрації, Центром розвитку місцевого самоврядування, Подільською агенцією регіонального розвитку.

Тісне співробітництво здійснюється в рамках Програми з відновлення і розбудови миру ПРООН компоненту «Громадська безпека і соціальна згуртованість».

У поточному році створено Форум місцевого розвитку територіальних громад, робоча група з безпеки.

З громадами, які віднесені до складу Вугледарської ОТГ, активно співпрацює Агенція розвитку Вугледара.

З вересня 2017 року в рамках проекту «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду» ПРООН розпочалося співробітництво з питань фіскальної децентралізації, розробки схеми планування території майбутньої об’єднаної громади.

14. ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

За період з 26.11.2016 по 25.11.2017 року від мешканців міста до Вугледарської міської ради та через органи влади вищого рівня – Адміністрацію Президента України, Кабінет Міністрів України, Верховну Раду України, облдержадміністрацію надійшло надійшло 146 звернень. З урахуванням колективних звернень, яких за звітній період надійшло 14, з пропозиціями, заявами і скаргами звернулось 506 громадян.

Із загальної кількості звернень 58 – надійшли поштою, 88 – надійшли на особистий прийом до міського голови, заступників міського голови, 21 - через органи влади вищого рівня. Первинних звернень – 133, повторних – 13.

Крім того, через КУ «Донецький обласний контактний центр» надійшло 1 звернення з питань соціального захисту. За телефоном «Урядової гарячої лінії» надійшло 113 звернень, в яких переважно порушено питання соціального захисту (72,6%).

За тематикою питань перше місце посіли питання житлово-комунального господарства – понад 67% від загальної кількості. На другому місці – питання соціального захисту (20% від загальної кількості). Третє місце - питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (понад 8% від загальної кількості).

Усі звернення, що надійшли до Вугледарської міської ради у звітному періоді, розглянуто в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників. Опрацювання та розгляд звернень здійснено своєчасно, без порушень.

Особисті прийоми громадян проводились щоденно за графіком, затвердженим розпорядженням міського голови та оприлюдненим на офіційному веб-сайті міської ради. «Прямі лінії» з населенням проводяться щоп’ятниці за затвердженим графіком.

За звітний період керівництвом міської ради проведено 199 особистих прийомів та 52 «Прямих ліній» з населенням.

Міським головою, разом з керівниками територіальних органів виконавчої влади, керівництвом житлово - комунальних підприємств проведено 47 особистих прийомів; 12 «Прямих ліній» з населенням.

З початку 2017 року міською радою згідно з затвердженими планами та графіками проведено 11 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян та 11 «Днів контролю» результатів розгляду звернень громадян. Щоденно функціонує «Телефон довіри», на який звернулося 3 громадянина. Проведено 2 перевірки стану роботи із зверненнями громадян.

Виготовлено стенди з довідковою інформацією про графік прийому громадян керівництвом обласної державної адміністрації; графік прийому громадян керівництвом міської ради, графік чергування на «Прямій лінії», номери телефонів урядової «гарячої лінії», Донецького обласного контактного центру та «телефону довіри» міської ради.

Інформація щодо розгляду звернень громадян оприлюднюється на офіційному сайті Вугледарської міської ради.

 

15. ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЬКОЇ РАДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА

Робота Вугледарської міської ради 7 скликання та її виконавчого комітету здійснювалась відповідно до планів роботи та була спрямована на розвиток основних засад місцевого самоврядування, вирішення питань життєдіяльності міста.

За звітний період відбулося: 73 засідання постійних комісій міської ради, на яких розглянуто близько 600 питань; 12 пленарних засідань міської ради. Прийнято 284 рішень. Найбільша кількість рішень стосувалися питань економіки, фінансів, стратегії розвитку та інвестицій, земельних питань, містобудування та архітектури, житлово – комунальних питань.

Відбулося 25 засідань виконавчого комітету (12 чергових, 13 позачергових). Прийнято 454 рішення.

В межах повноважень видано 977 розпоряджень міського голови.

Міською радою вперше були затверджені такі важливі нормативні акти, як Стратегія розвитку міста Вугледара до 2030 року, План Дій сталого Енергетичного Розвитку міста Вугледара до 2030 року.

Для ознайомлення всі проекти рішень попередньо опубліковувалися на офіційному сайті міської ради. Також після їх прийняття опубліковувалися всі рішення міської ради. На офіційному сайті міської ради оприлюднені протоколи засідань постійних комісій, пленарних засідань міської ради. В день проведення пленарного засідання висвітлювалися результати поіменного голосування депутатів міської ради.

16. УЧАСТЬ МІСТА У ПРОГРАМАХ СПІВРОБІНИЦТВА

На сьогодні інтереси міста Вугледара представлені в Асоціації міст України, Асоціації малих міст України, Асоціації енергоефективних міст України.

Відповідно до наданої міською радою згоди:

-підписано Угоду мерів, згідно якої Вугледарська міська рада взяла на себе зобов’язання скоротити до 2030 року на своїй території викиди СО2 на 30% шляхом підвищення енергоефективності та збільшенням використання відновлювальних джерел енергії;

- підтримано ініціативу Європейського Союзу «Мери За Економічне Зростання».

У звітному періоді підписано Меморандуми:

- з Агенцією «Спільні зусилля» (м. Хмельницький) про наміри співпраці щодо вимірювання динаміки розвитку міста в рамках City Progress Index;

- з Донецькою Агенцією регіонального розвитку про співробітництво з питань розробки Стратегії Вугледарської ОТГ, створення індустріального парку, вдосконалення системи енергоменеджменту та енергомоніторингу, залучення інвестицій;

- з Програмою розвитку ООН про взаєморозуміння та співробітництво з питань поліпшення роботи органів влади, підвищення рівня безпеки населення, відновлення соціальної згуртованості, гендерної рівності, сприяння економічному зростанню та покращенню умов життя населення, відновлення критичної соціальної інфраструктури.

 

17. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Крім тих проектів, які вже були озвучені в ході звіту, хочеться коротко окреслити перспективні напрями, за якими в подальшому планується системна робота:

-термомодернізація будівель соціальної сфери;

-термомодернізація житлових будинків;

-розробка проекту щодо впровадження вітрової електроенергетики;

-створення індустріального парку Вугледарської об’єднаної територіальної громади.

Основний меседж цієї роботи «Вугледар - екологічно чисте, енергоефективне місто, економічно незалежне місто».

Слова щирої подяки всій територіальній громаді міста Вугледара, депутатському корпусу, керівникам містоутворюючих підприємств, установ та організацій, а також Донецькій обласній державній адміністрації, обласній військово - цивільній адміністрації, департаменту екології і природних ресурсів Донецької ОДА, народному депутату України, партнерам міжнародної технічної допомоги, вітчизняним і міжнародним фондам і організаціям за плідну співпрацю, допомогу і підтримку.

 

Завантажити презентацію