Installing Joomla

logo

rekvizit1

                                                                  

ПРОТОКОЛ   № 2

засідання комітету доступності інвалідів та інших

маломобільних груп населення до об’єктів соціальної

та інженерно-транспортної інфраструктури

17.05.2018                                                                                              м. Вугледар                                                                                              

Головуючий: перший заступник міського голови, голова комітету доступності Матвієнко Є. П.

Присутні:

Радуль В. В.

начальник відділу містобудування та архітектури-головний архітектор, заступник голови комітету

 

Костенко А. Б.

головний спеціаліст відділу містобудування та архітектури, секретар комітету

 

Вербовський М. П

заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

 

Скринник Н. М.

начальник відділу державного архітектурно-будівельного контролю

 

Філіппова Н. В.

начальник Вугледарського міського управління соціального захисту населення

 

Мілокостова Ю. А.  

 

начальник відділу житлово-комунального господарства

 

Попов Б. В.

член міської організації «Міська організація інвалідів «Ковчег»

 

Швец М. М.

голова Вугледарської міскої громадської організаціїї інвалідів «Союз Чорнобиль»

 

Геращенко В. Л.

 

голова громадської організації інвалідів «Союз ветеранів Афганістану м.Вугледара» української спілки ветеранів Афганістану (воїнів — інтернаціоналістів)

Кальницька С. І.

 

голова Вугледарської міської Ради ветеранів війни, праці та Збройних сил

Гра О. М.

голова громадської організації «Ми за рівні можливості»

Запрошені:

Чумакова В.В.

начальник міського управління культури і туризму

 

Войцеховський В.В. начальник  відділу освіти Вугледарської міської ради

 

Порядок денний:

1. Щодо проведення аудиту стану доступності об’єктів житлово-громадського призначення у місті Вугледарі.

2. Щодо організації роботи комітету доступності

3. Обговорення. Підбиття підсумків                                                                                                      

За порядком денним слухали:

 

1. Матвієнко Є.П.

Щодо проведення аудиту стану доступності об’єктів житлово-громадського призначення у місті Вугледарі.

На виконання листа облдержадміністрацій було затверджено графік проведення аудиту стану доступності об’єктів житлово-громадського призначення у місті Вугледарі.

Аудит планується провести у термін до листопада 2018 року.

За результатами проведення аудиту буде проведено засідання комітету за участю керівників організацій та установ.

Анкети будуть використані для створення єдиної бази даних доступності об’єктів на порталі містобудівного кадастру Донецької області.

У квітні розпочато роботу з проведення аудиту. Були обстежені наступні об’єкти:

міська рада;

міське управління соціального захисту населення;

теріторіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг);

міський центр зайнятості;

центр соціальної реабілітації і адаптації інвалідів та дітей сиріт “Асоль”;

відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м.Вугледарі;

управління пенсійного фонду України в м. Вугледарі Донецької області;

лікувально-профілактична установа Центральна міська лікарня;

аптеки.

У травні планується провести обстеження наступних об’єктів:

міський культурно-дозвіллєвий центр;

початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад-школа мистецтв;

міська публічна бібліотека;

міська бібліотека для дітей;

навчально- виховний комплекс «Політехнічний ліцей- загальноосвітня школа І-ІІ ступенів»;

загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2;

загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3;

дошкільний навчальний заклад комбінованого типу № 1 «Джерельце»;

дошкільний навчальний заклад комбінованого типу № 2 «Золота рибка»;

Вугледарський коледж Донецького університету управління;

дитячо-юнацька спортивна школа:

продовжити обстеження міської лікарні.

Запропонував сформувати робочу групу у складі:

Костенко Алісу Борисівну;

Скринник Ніну Миколаївну;

Гра Ольгу Михайлівну;

Попова Бориса Васильовича.

Голосували:

«за» - одноголосно, «проти» - 0, «утримались» - 0

 

Вирішили:

Утворити робочу групу з проведення аудиту стану доступності об’єктів.

2. Матвієнко Є.П.

Щодо організації роботи комітету доступності.

 

Підкреслив важливість роботи комітету доступності для взаємодії громадських організацій та міської ради у вирішенні питань, пов’язаних із створенням безбар’єрного архітектурного середовища для осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення.

Ситуація з доступністю потребує багато уваги і подальшої роботи, а також відповідного контролю за реалізацією поставлених завдань.

В обговоренні взяли участь: Попов Б.В., Гра О.М.

Вирішили:

Робочій групі провести аудит доступності об’єктів згідно з затвердженим графіком. Долучати до роботи робочої групи інших членів комітету доступності.

3. Обговорення. Підбиття підсумків

 

Обговорили ключові моменти проведення аудиту стану доступності об’єктів.

Вирішили:

Відділу містобудування та архітектури повідомити керівників об’єктів, які підлягають обстеженню, щодо проведення аудиту.

Робочій групі узагальнити результати проведення аудиту для розгяду на черговому засіданні комітету доступності.

 

Голова комітету доступності,

перший заступник міського голови                                          Є.П.Матвієнко

Заступник голови комітету,

начальник відділу містобудування та

архітектури-головний архітектор                                               В.В.Радуль

Секретар комітету доступності,

головний спеціаліст відділу

містобудування та архітектури                                                   А.Б.Костенко