Installing Joomla

#ДПС_Донеччини_пояснює

  1. ПДВ: повернення помилково сплачених коштів

Шановні платники! Головне управління ДПС у Донецькій області повідомляє, що згідно з п. 43.1 ст. 43 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) помилково та/або надміру сплачені суми грошового зобов’язання підлягають поверненню платнику, крім випадків наявності у такого платника податкового боргу.

У разі повернення надміру сплачених податкових зобов’язань з податку на додану вартість, зарахованих до бюджету з рахунка платника податку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість у порядку, визначеному п. 200 прим. 1.5 ст. 200 прим. 1 ПКУ, такі кошти підлягають поверненню виключно на рахунок платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, а у разі його відсутності на момент звернення платника податків із заявою на повернення надміру сплачених податкових зобов’язань з податку на додану вартість чи на момент фактичного повернення коштів – шляхом перерахування на поточний рахунок платника податків в установі банку (абзац перший п. 43.4 прим. 1 ст. 43 ПКУ).

Згідно з п. 43.5 ст. 43 ПКУ контролюючий орган не пізніше ніж за п’ять робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником податків заяви готує висновок про повернення належних сум коштів з відповідного бюджету або з єдиного рахунку та подає його для виконання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.

У разі якщо повернення сум податку на доходи фізичних осіб, які повертаються контролюючим органом на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік за результатами проведення перерахунку його загального річного оподатковуваного доходу, відповідне повідомлення надсилається контролюючим органом до органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, не пізніше ніж за п’ять робочих днів до закінчення шістдесятиденного строку з дня отримання відповідної податкової декларації.

     На підставі отриманого висновку орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, протягом п’яти робочих днів здійснює повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені платникам податків у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

     Пунктом 43.6 ст. 43 ПКУ визначено, що повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань платникам податків здійснюється з бюджету, у який такі кошти були зараховані, або з єдиного рахунку.

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Донецькій області у мережі Facebook.

Підписатися на Facebook

fb.com/TaxUkraine

www.facebook.com/tax.donetsk

Підписатися на Telegram-канал

t.me/tax_gov_ua

Підписатися на YouTube

youtube.com/TaxUkraine

youtube.com/c/ДПСуДонецькійобласті

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно і безпечно за допомогою сервісу «InfoTAX» t.me/infoTAXbot

#ЦифраДня

2.Надходження від туристів Донеччини склали більше мільйону гривень

Платники податків Донеччини, які здійснюють діяльність у туристичній сфері, впродовж першого півріччя 2021 року сплатили до місцевих бюджетів Донецького регіону 1,2 млн грн туристичного збору, що на 313,9 тис. грн більше за торішні показники.

Зокрема, фізичні особи-підприємці поповнили місцеві бюджети на 847,9 тис. грн, а юридичні особи - на 309,2 тис. гривень.

Найбільші суми туристичного збору надійшли від гостей, яким вподобали чарівні краєвиди околиць м. Краматорськ – 617,5 тис. грн та чисте повітря лісів Святогір’я – 322,9 тис. гривень.

Нагадаємо – ставка туристичного збору встановлюється рішенням органу місцевого самоврядування за кожну добу тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі) у розмірі до 0,5 відсотка мінімальної заробітної плати – для внутрішнього туризму та до 5 відсотків мінімальної заробітної плати – для в'їзного.

Платники туристичного збору сплачують суму збору авансовим внеском перед тимчасовим розміщенням у місцях проживання (ночівлі) податковим агентам, які справляють збір за ставками, у місцях справляння збору та з дотриманням інших вимог, визначених рішенням відповідної ради.

Податкові агенти сплачують збір за своїм місцезнаходженням щоквартально згідно наданої податкової декларації, або авансовими внесками до 30 числа (включно) кожного місяця на підставі рішення відповідної сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади.

Підписатися на Facebook

fb.com/TaxUkraine

www.facebook.com/tax.donetsk

Підписатися на Telegram-канал

t.me/tax_gov_ua

Підписатися на YouTube

youtube.com/TaxUkraine

youtube.com/c/ДПСуДонецькійобласті

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно і безпечно за допомогою сервісу «InfoTAX» t.me/infoTAXbot

#ТуристичнийЗбір, #надходження, #ДПС_Донеччина

#ДПС_Донеччини_пояснює

3.Припинення підприємницької діяльності: остання декларація платника єдиного податку

Шановні платники! Головне управління ДПС у Донецькій області нагадує, що згідно з п.п. 2 п. 299.10 ст. 299 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі припинення юридичної особи (крім перетворення) або припинення підприємницької діяльності фізичною особою – підприємцем відповідно до закону – в день отримання відповідним контролюючим органом від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення.

У разі припинення платником єдиного податку провадження господарської діяльності податкові зобов’язання із сплати єдиного податку нараховуються такому платнику до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому анульовано реєстрацію за рішенням контролюючого органу на підставі отриманого від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності (абзац перший п. 295.8 ст. 295 ПКУ).

У разі державної реєстрації припинення, зокрема, підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця, які є платниками єдиного податку, останнім податковим (звітним) періодом вважається період, у якому відповідним контролюючим органом отримано від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення (п. 294.6 ст. 294 ПКУ).

Слід зазначити, що з 01.04.2021 податкова декларація платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця подається за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (в редакції наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2020 № 752) (далі – Декларація), у складі якої передбачено подання звітності про нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) до органу ДПС за основним місцем обліку платника єдиного внеску.

Таким чином, фізичні особи, щодо яких до Єдиного державного реєстру внесено запис про припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця, подають Декларації востаннє за податковий (звітний) квартал, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності, з наростаючим підсумком з початку року, у строки, визначені підпунктами 49.18.2 та 49.18.8 п. 49.18 ст. 49 ПКУ, протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу або до закінчення такого звітного періоду на який припадає дата ліквідації.

Відповідно до п. 42.6 ст. 42 ПКУ електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом припиняється, зокрема, у випадку наявності в Державному реєстрі інформації про припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця чи незалежної професійної діяльності фізичної особи. Тому, остання Декларація подається особисто (уповноваженою на це особою) або надсилаються поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення.

При цьому фізичні особи, разом з останньою Декларацією подають додаток 1 «Відомості про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску» (крім фізичних осіб, які звільняються від сплати за себе єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування відповідно до Закону України від 09 липня 2003 року № 1058-IV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» зі змінами та доповненнями).

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Донецькій області у мережі Facebook.

Підписатися на Facebook

fb.com/TaxUkraine

www.facebook.com/tax.donetsk

Підписатися на Telegram-канал

t.me/tax_gov_ua

Підписатися на YouTube

youtube.com/TaxUkraine

youtube.com/c/ДПСуДонецькійобласті

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно і безпечно за допомогою сервісу «InfoTAX» t.me/infoTAXbot

#ЦифраДня

  1. Податкова Донеччини надала за І півріччя 2021 року більше 83 тис. адмінпослуг платникам податків

Як повідомили в управлінні електронних сервісів ГУ ДПС у Донецькій області, за шість місяців поточного року платникам податків Донеччини надано 83,2 тис. адміністративних послуг.

Податкова Донеччини нагадує, що для суб’єктів звернень – фізичних та юридичних осіб у Донецькій області функціонує 21 центр обслуговування платників (далі – ЦОП), в яких сервісне обслуговування здійснюється з урахуванням карантинних обмежень, які впроваджені на виконання доручень Уряду та ДПС України. У ЦОП області суб’єкти звернень мають можливість отримати 77 адміністративних послуг, з яких 51 – безоплатна послуга, та 26 – платних.

Так, у першому півріччі цього року найбільш популярними були послуги з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (далі – ДРФО) та видача відомостей з ДРФО про суми/джерела виплачених доходів і утриманих податків. У січні - червні 2021 року видано 33,1 тис. таких карток та 17,4 тис. відомостей про доходи.

Крім того, протягом 6 місяців поточного року було зареєстровано 4,5 тис. платників єдиного податку та надано 8,2 тис. витягів з реєстру платників єдиного податку.

Ознайомитись з інформацією про порядок надання адміністративних послуг, режим доступу до приміщень, в яких здійснюється прийом суб'єктів звернень, наявність сполучення громадського транспорту, під'їзні шляхи, місця паркування, а також отримати бланки заяв на адміністративні послуги можна на субсайті Головного управління ДПС у Донецькій області (https://dn.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/).

Підписатися на Facebook

fb.com/TaxUkraine

www.facebook.com/tax.donetsk

Підписатися на Telegram-канал

t.me/tax_gov_ua

Підписатися на YouTube

youtube.com/TaxUkraine

youtube.com/c/ДПСуДонецькійобласті

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно і безпечно за допомогою сервісу «InfoTAX» t.me/infoTAXbot

#адмінпослуги, #сервіси, #ДПС_Донеччина

#ДПС_Донеччини_пояснює

5.Програмні РРО: особливості перереєстрації

Шановні платники! Головне управління ДПС у Донецькій області інформує, що відповідно до п. 8 розділу II Порядку реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.06.2020 № 317 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016  року № 547» (далі – Порядок № 317) перереєстрація програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) здійснюється у разі зміни найменування (прізвища, імені, по батькові (за наявності)) або податкового номера суб’єкта господарювання (без державної реєстрації припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця), найменування або адреси господарської одиниці, де використовується ПРРО. Для перереєстрації подається Заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО (ідентифікатор форми J/F 1316602) (додаток 1 до Порядку № 317) (далі – Заява) з позначкою «Перереєстрація».

При цьому, заява про внесення змін у дані про ПРРО подається у разі змін даних, що вказуються у Заяві, що не потребують перереєстрації (зміни назви ПРРО тощо) (п. 9 розділу II Порядку № 317).

Пунктом 10 розділу II Порядку № 317 передбачено, що перереєстрація та внесення змін у дані про ПРРО здійснюється у порядку та строки, встановлені для реєстрації.

Заява про проведення перереєстрації або внесення змін у дані про ПРРО подається суб’єктом господарювання за умови направлення останнього фіскального звітного чека та закриття останньої зміни на такому ПРРО згідно з розділом V Порядку № 317.

Згідно з п. 11 розділу II Порядку № 317 у разі зміни місцезнаходження або місця проживання, включення/невключення суб’єкта господарювання до Реєстру великих платників податків, реорганізації контролюючих органів чи з інших причин, унаслідок яких змінюється контролюючий орган, в якому суб’єкт господарювання обліковується як платник податків за основним місцем обліку, протягом двох робочих днів після переведення платника податків на обслуговування до контролюючого органу за новим місцем обліку засобами інформаційно-телекомунікаційної системи ДПС здійснюється перереєстрація ПРРО до контролюючого органу за новим основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків.

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Донецькій області у мережі Facebook.

Підписатися на Facebook

fb.com/TaxUkraine

www.facebook.com/tax.donetsk

Підписатися на Telegram-канал

t.me/tax_gov_ua

Підписатися на YouTube

youtube.com/TaxUkraine

youtube.com/c/ДПСуДонецькійобласті

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно і безпечно за допомогою сервісу «InfoTAX» t.me/infoTAXbot

#ЦифраДня

  1. Донеччина: надходження до державного бюджету склали 7 мільярдів гривень

За результатами роботи протягом першого півріччя 2021 року фахівцями податкової служби Донецької області забезпечено надходження до Державного бюджету України у сумі 7 млрд гривень, що на 58%, або на 2,6 млрд грн більше за торішні показники.

За територіальною приналежністю найбільші надходження до державного бюджету належать м. Маріуполю, а саме, майже 1,5 млрд грн, або більше 21% від усіх надходжень по області, по 0,6 млрд грн надійшло від платників податків міст Покровськ та Краматорськ.

Лідерами серед основних джерел формування державного бюджету на Донеччині традиційно залишаються:

- податок на прибуток підприємств – 2,7 млрд грн (39%);

- податок на доходи фізичних осіб – 1,8 млрд грн (26%);

- податок на додану вартість – 1,7 млрд грн (24%).

Запорукою стабільних надходжень податкових платежів і зборів є злагоджена та конструктивна робота спеціалістів податкових органів Донецької області, а також усвідомлення бізнесом важливості своєчасної сплати всіх належних платежів.

Підписатися на Facebook

fb.com/TaxUkraine

www.facebook.com/tax.donetsk

Підписатися на Telegram-канал

t.me/tax_gov_ua

Підписатися на YouTube

youtube.com/TaxUkraine

youtube.com/c/ДПСуДонецькійобласті

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно і безпечно за допомогою сервісу «InfoTAX» t.me/infoTAXbot

#Держбюджет, #надходження, #ДПС_Донеччина

#ЦифраДня

7.За два тижня липня на Донеччині офіційно працевлаштоване більше 6 тисяч працівників

З 01 липня поточного року розпочата широкомасштабна інспекційна кампанія Головного управління ДПС у Донецькій області спільно зі Східним міжрегіональним управлінням Державної служби України з питань праці, спрямована на тих роботодавців, які використовують найману працю без укладення трудових договорів з працівниками, не сплачують податки та єдиний соціальний внесок. У ході цієї кампанії проводиться ціла низка спільних заходів, як інформаційних, так і контрольних для детінізації трудових відносин.

На сьогодні є перші позитивні результати цієї співпраці. Так, спостерігається збільшення кількості працевлаштованих належним чином працівників – тільки за першу половину липня цього року платниками податків Донецької області подано повідомлень до органів ДПС про працевлаштування у кількості 6,3 тис. працівників, що в середньому становить 422 за день. Для порівняння - за попередній місяць середньоденна чисельність працевлаштованих працівників становила 393. Тож маємо збільшення кількості оформлених належним чином працівників.

Крім того, під час проведення фактичних перевірок в обов’язковому порядку встановлюються та перевіряються документи щодо працевлаштування найманих працівників. За результатами проведеної аналітичної роботи з ризиковими суб’єктами, які можуть використовувати нелегальну найману працю, органам Держпраці було спрямовано інформацію щодо 13,3 тис. суб’єктів господарювання, у яких кількість об’єктів оподаткування (згідно форми 20-ОПП) перевищує кількість найманих працівників, для використання в інспекційній роботі. Також податковою службою Донеччини було виявлено та спрямовано до Держпраці інформацію щодо 347 юридичних адресів підприємців, у яких є діючі касові апарати з ненульовими виторгами, але при цьому відсутні наймані працівники, для подальшого реагування.

Податкова Донеччини дякує свідомим платникам податків, які оформили трудові відносини з працівниками, а роботодавцям, які ігнорують виконання свого обов’язку, нагадує про встановлену законодавством відповідальність за використання праці неоформлених працівників (60 тис. гривень за виявлене порушення вперше, та 180 тис. гривень, якщо порушення виявлено вдруге протягом двох років).

Підписатися на Facebook

fb.com/TaxUkraine

www.facebook.com/tax.donetsk

Підписатися на Telegram-канал

t.me/tax_gov_ua

Підписатися на YouTube

youtube.com/TaxUkraine

youtube.com/c/ДПСуДонецькійобласті

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно і безпечно за допомогою сервісу «InfoTAX» t.me/infoTAXbot

#адмінпослуги, #сервіси, #ДПС_Донеччина

#ДПС_Донеччини_пояснює

8.Житлова нерухомість: звірка даних з контролюючим органом

Шановні платники! Головне управління ДПС у Донецькій області нагадує, що відповідно до п.п. 266.7.3 п. 266.7 ст. 266 Податкового кодексу України платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за своєю податковою адресою для проведення звірки даних щодо:

– об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

– розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

– права на користування пільгою із сплати податку;

– розміру ставки податку;

– нарахованої суми податку.

     У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема, документів на право власності, контролюючий орган за податковою адресою платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

     Крім того, фізичні особи, з використанням кваліфікованого електронного підпису, мають можливість переглянути сформовані податкові повідомлення-рішення щодо сум нарахованих їм податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, в меню «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету, вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Донецькій області у мережі Facebook.

Підписатися на Facebook

fb.com/TaxUkraine

www.facebook.com/tax.donetsk

Підписатися на Telegram-канал

t.me/tax_gov_ua

Підписатися на YouTube

youtube.com/TaxUkraine

youtube.com/c/ДПСуДонецькійобласті

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно і безпечно за допомогою сервісу «InfoTAX» t.me/infoTAXbot

#Новації_законодавства

  1. Одноразове добровільне декларування доходів – з 1 вересня 2021 року

Шановні платники! Головне управління ДПС у Донецькій області інформує, що ДПС України працює над імплементацією Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо стимулювання детінізації доходів та підвищення податкової культури громадян шляхом запровадження одноразового (спеціального) добровільного декларування фізичними особами належних їм активів та сплати одноразового збору до бюджету».

Нормами закону, який вже набрав чинності, передбачена можливість цивілізованої легалізації активів, що були приховані від оподаткування.

Так, громадяни, які мають розміщені на території України та/або за її межами активи, що належать їм на правах власності та з яких, відповідно до вимог законодавства та/або міжнародних договорів, не були сплачені або сплачені не в повному обсязі податки і збори, мають право подати одноразову добровільну декларацію.

Одноразове добровільне декларування відбуватиметься з 1 вересня 2021 року до 1 вересня 2022 року. Саме протягом цього періоду громадяни зможуть подати добровільну декларацію до Державної податкової служби України.

Задекларувавши активи, декларант повинен буде сплатити збір з одноразового (спеціального) добровільного декларування, розмір якого значно менше ніж встановлений законодавством податок на доходи фізичних осіб. Загальна ставка одноразового збору – 5%, для закордонних активів – 9%, для активів у вигляді облігацій внутрішньої державної позики – 2,5%.

Крім того, на сьогодні опрацьовується питання щодо внесення змін до програмного забезпечення для можливості прийняття та опрацювання одноразових (спеціальних) добровільних декларацій в електронному вигляді з 01 вересня 2021 року.

Подача одноразової (спеціальної) добровільної декларації є правом, а не обов’язком фізичної особи. Декларант звільняється від кримінальної,адміністративної та фінансової відповідальності у випадку декларування таких активів.

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Донецькій області у мережі Facebook.

Підписатися на Facebook

fb.com/TaxUkraine

www.facebook.com/tax.donetsk

Підписатися на Telegram-канал

t.me/tax_gov_ua

Підписатися на YouTube

youtube.com/TaxUkraine

youtube.com/c/ДПСуДонецькійобласті

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно і безпечно за допомогою сервісу «InfoTAX» t.me/infoTAXbot

 

Вугледарська міська ВЦА:

85670 м. Вугледар Донецької області

вул. 30-річчя Перемоги, будинок 16

телефон приймальні +38 06273 64274

vug.v@dn.gov.ua vmr@vugledar-rada.gov.ua

 

  

euroflayer

google play app store

 

 

 

Гаряча лінія Вугледарської

міської ВЦА: 0800505456

Графік роботи: щоденно у робочі дні

з 08.00 до 12.00 та з 13.00 до 17.00

(п’ятниця та передсвяткові дні до 15.45)