Installing Joomla

Інформаційні повідомлення Мар’їнського управління ГУ ДФС у Донецькій області щодо роз’яснення податкового законодавства від 27.06.2019

Не застосовується до 31 грудня 2019 року фінансова санкція у разі зберігання пального без наявності відповідної ліцензії

Мар’їнське управління Головного управління ДФС у Донецькій області інформує.

Законом від 06.06.2019 N 2744-VIII внесено зміни до Закону "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів".

Так, визначено, що до суб'єктів господарювання не застосовується фінансова санкція у вигляді штрафу, передбачена ст. 17 Закону, у разі зберігання пального до 31 грудня 2019 року без наявності відповідної ліцензії.

Закон набирає чинності з 1 липня 2019 року.

Рекомендована форма заяви для реєстрації платників акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового

Мар’їнське управління Головного управління ДФС у Донецькій області інформує.

Згідно з нормами Податкового кодексу України особи, які 01.07.2019 здійснюватимуть реалізацію пального або спирту етилового, підлягають обов'язковій реєстрації як платники акцизного податку та до 01.07.2019 мають зареєструвати усі акцизні склади, розпорядниками яких вони є. Питання такої реєстрації визначені:

підпунктом 212.3.4 пункту 212.3 статті 212, підпунктами 230.1.1, 230.1.2 пункту 230.1 статті 230 Кодексу (у редакції з 01.07.2019) та пунктом 22 підрозділу 5 розділу XX Кодексу;

пунктами 1 – 18 Порядку електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.04.2019 № 408, які є чинними.

Реєстрація платника податку здійснюється на підставі подання особою не пізніше ніж за три робочі дні до початку здійснення реалізації пального або спирту етилового заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів (далі - Заява), форма якої затверджується Міністерством фінансів України. Заява складається та подається з використанням засобів електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та електронних довірчих послуг.

Для забезпечення виконання передбаченого Кодексом обов'язку суб'єктів господарювання, які здійснюють реалізацію пального та спирту етилового, зареєструватися як платники акцизного податку та/або зареєструвати акцизний склад Міністерство фінансів України направило до ДФС рекомендовану форму Заяви для розміщення на офіційному вебпорталі ДФС та рекомендувало використовувати таку форму Заяви при здійсненні реєстрації платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового до затвердження в установленому порядку зазначеної форми.

Рекомендована форма Заяви розміщена на офіційному вебпорталі ДФС  та, починаючи з 19.06.2019, може застосовуватись для реєстрації, у тому числі в Електронному кабінеті.

Зазначена інформація розміщена на сайті ДФС України за посиланням:http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/382506.html

УВАГА! Нові рахунки!

Мар’їнське управління Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує, що з 2 травня 2019 року вступили в дію нові небюджетні рахунки для сплати єдиного внеску за балансовим рахунком 3719 «Рахунок для зарахування коштів, які підлягають розподілу за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування».

Переглянути нові реквізити рахунків можна на субсайті Головного управління ДФС у Донецькій області у розділі «Бюджетні рахунки» за посиланням: http://dn.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/ або отримати, звернувшись до Центрів обслуговування платників при податкових інспекціях.

Шановні громадяни! Якщо ви збираєтесь сплатити єдиний внесок, будь ласка. Уточніть рахунок.

Кошти, сплачені платниками  на старі рахунки, не будуть зараховуватись, а повертатимуться платникам, як нез’ясовані надходження. 

Нагадаємо, що відповідно ст. 9 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» єдиний соціальний підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. Відповідно до ст. 1 Закону № 2464 суми єдиного внеску, своєчасно не нараховані та/або не сплачені у встановлені строки, є недоїмкою.

 

 

Громадяни повинні сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у декларації про майновий стан і доходи, до 31.07.2019

Мар’їнське управління Головного управління ДФС у Донецькій області інформує.

Податковим кодексом України (далі – ПКУ) установлено, що фізичні особи, які не зареєстровані як фізичні особи – підприємці, та особи, які провадять незалежну професійну діяльність, зобов’язані сплатити суму податкових зобов’язань, зазначену у поданій декларації про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація), до 01 серпня року, що настає за звітним.

Отже, за результатами 2018 року останній день сплати – 31 липня 2019 року (включно).

 Нагадуємо, що фізичні особи виконують свої зобов’язання як зі сплати податку на доходи фізичних осіб, так і військового збору.

 Звертаємо увагу, у зв’язку із введенням з 01.01.2019 у дію нових кодів бюджетної класифікації порядок сплати фізичними особами податкових зобов’язань, зазначених у податковій декларації, змінено. Отже, платник податку – фізична особа, який зобов’язаний подати податкову декларацію, визначити та сплатити свої податкові зобов’язання, сплачує їх за кодами платежу:

«11010500» – «податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування»;

«11011001» – «військовий збір, що сплачується за результатами декларування».

Слід зазначити, що у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків, визначених ПКУ, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; 

при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Крім того, після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання, на суми такого зобов’язання нараховується пеня.

Зазначена інформація розміщена на сайті ДФС України за посиланням:http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/382452.html/

До 1 липня 2019 року громадяни – платники земельного податку отримають податкові повідомлення-рішення про сплату земельного податку.

Мар’їнське управління Головного управління ДФС у Донецькій області повідомляє, що до 1 липня 2019 року за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) фізичної особи – платника земельного податку буде направлено (вручено) податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми податку з зазначенням відповідних платіжних реквізитів.

Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Фізичними особами у сільській та селищній місцевості земельний податок може сплачуватися через каси сільських (селищних) рад або рад об'єднаних територіальних громад за квитанцією про приймання податкових платежів.

Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб визначені статтею 281 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

Так, відповідно до пункту 281.1 статті 281 ПКУ від сплати земельного податку звільняються:

- інваліди першої і другої групи;

- фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

- пенсіонери (за віком);

- ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

- фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для зазначених категорій фізичних осіб, поширюється на земельні ділянки за кожним видом використання у межах граничних норм, визначених підпунктом 281.2 статті 281 ПКУ.

Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки для проведення звірки даних щодо:

розміру площі земельної ділянки, що перебуває у власності та/або користуванні платника податку;

права на користування пільгою із сплати податку;

розміру ставки податку;

нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, користування пільгою, контролюючий орган за місцем знаходження земельної ділянки проводить протягом десяти робочих днів перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

До уваги громадян, представників громадськості, платників податків, представників бізнес спільноти

Мар’їнське управління Головного управління ДФС у Донецькій області інформує.

Департамент з питань запобігання та виявлення корупції Державної фіскальної служби України повідомив, що 18 червня 2019 року виконуючим обов’язки Голови Державної фіскальної служби України О. Власовим підписано наказ ДФС яким затверджено та введено в дію Методичні рекомендації з питань організації роботи з повідомленнями про корупцію, внесеними викривачами, в органах Державної фіскальної служби.

Вказаний розпорядчий документ розроблено та впроваджено з метою належної організації в органах Державної фіскальної служби роботи з повідомленнями про корупцію, внесеними викривачами, та встановлення єдиного порядку документування такої діяльності.

Безпосередньо з текстом розпорядчого документа та Методичними рекомендаціями можна ознайомитись на офіційному вебпорталі ДФС за посиланням http://sfs.gov.ua/diyalnist-/zakonodavstvo-pro-diyalnis/nakazi-pro-diyalnist/73472.html.

Зазначена інформація розміщена на сайті ДФС України за посиланням:http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/382742.html.

 

Cервіс «Пульс»

Державної Фіскальної служби України

Сервіс «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів (далі – Інформація).

Заявники можуть надати Інформацію за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну пошту idd@sfs.gov.ua.

 Інформація приймається цілодобово.

При наданні Інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування підприємства, установи, організації, суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДФС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна.

У разі звернення представника Заявника обов’язково надаються відомості стосовно його повноважень здійснювати представництво законних інтересів та ведення справ Заявника, пов’язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Якщо представник Заявника не надає такі дані, Інформація на сервіс «Пульс» не приймається.

Про результати розгляду Інформації клієнти повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.

Не повідомляються Заявникам результати розгляду анонімної Інформації  та повідомлень про наявність на офіційному веб-порталі/субсайтах ДФС недостовірної/застарілої інформації; методологічних чи технічних проблем в роботі електронних сервісів чи систем; відомості що надходить до ІДД ДФС електронною поштою щодо мінімізації сплати податків, зборів, митних платежів, ЄВ.

До уваги неприбуткових установ та організацій!

Мар’їнське управління Головного управління ДФС у Донецькій області і інформує.

Постановою Кабінету Міністрів України від 22.05.2019 № 423 затверджено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 № 440 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру».

Контролюючий орган здійснює включення неприбуткової організації до Реєстру на підставі поданої реєстраційної заяви за формою 1-РН та за умови відповідності такої організації вимогам, визначеним підпунктом 133.4.1 пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України (далі - ПКУ).

Рішення про включення, повторне включення, відмову у включенні (повторному включенні) неприбуткової організації до Реєстру приймається контролюючим органом за результатами розгляду реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, протягом трьох робочих днів з дня їх отримання.

У разі наявності підстав для відмови у включенні (повторному включенні) до Реєстру, присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості або для виключення неприбуткової організації з Реєстру контролюючим органом готується відповідне рішення за формою згідно з додатком 2 у двох примірниках, один з яких вручається такій організації у порядку, визначеному статтею 42 Кодексу, а другий залишається в контролюючому органі.

 

 

За 5 місяців 2019 року платниками Мар’їнського управління на соціальні виплати перераховано 193 мільйона гривень єдиного внеску

Саме таку суму єдиного внеску спрямовано на казначейські рахунки за січень-травень поточного року, що перевищує показники відповідного періоду минулого року на 14,6 %, або на 25 мільйонів гривень. Із загальної суми надходжень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування 91 мільйон гривень сплачено платниками Мар’їнського району, 70 мільйонів гривень - платниками міста Вугледар. 35 мільйонів гривень спрямував на соціальні виплати бізнес Великоновосілківського району.

Завдяки своєчасній сплаті єдиного внеску мешканці регіону отримують соціальні гарантії держави на пенсійне забезпечення, виплати на випадок безробіття, нещасних випадків чи  професійних захворювань. Саме тому фахівцями Мар’їнського управління Головного управління ДФС у Донецькій області значна увага приділяється дотриманню роботодавцями законодавчих норм щодо оплати праці.

Так, з початку року завдяки роботі фахівців служби, спрямованої на детінізацію заробітних плат та офіційне оформлення працівників, забезпечено додаткове надходження 1203,7 тисяч гривен  єдиного внеску.

Нагадуємо, що Законом України від 23.11.2018 №2629 "Про Державний бюджет України на  2019 рік" визначено

мінімальна заробітна плата у 2019 році з 01 січня 2019 року у місячному розмірі  становить 4173 грн, а у погодинному розмірі - 25,13 гривень .

У зв’язку з цим, у 2019 році максимальна база нарахування єдиного соціального внеску  становить 62595,0 грн (4173,0 х 15), а максимальний страховий внесок 13770,90 гривень (4173 х 15 х 22%).

Мінімальний страховий внесок у 2019 році - 918,06 гривень (4173,0 х 22%).

Більше 62% всіх адмінпослуг отримують фізичні особи –  платники податків

З початку 2019 року зафіксовано майже 87,6 тис. звернень представників бізнесу та громадян до органів фіскальної служби Донецької області за отриманням адміністративних послуг.

У квітні 2019 року надійшло 16 341 звернення представників бізнесу та громадян до органів фіскальної служби Донецької області за отриманням адміністративних послуг, з яких надано 16 246 адміністративних послуг. В 95 випадках відмовлено в наданні адміністративних послуг, що складає менше одного відсотка від загальної кількості звернень щодо надання адміністративних послуг.

Понад 62% від загальної кількості отриманих суб’єктами звернень адміністративних послуг припадає на отримання послуг з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Це стосується видачі картки платника податків про реєстраційний номер облікової картки платника податків, видачі відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, внесення до паспорта громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. У квітні 2019 року громадяни отримали 10128 таких послуг.

Фіскальна служба Донеччини нагадує, що на теперішній час платники податків можуть звернутися до Центрів обслуговування платників Донецької області за отриманням 31 адміністративної послуги, 25 з яких надаються на безоплатній основі.

За використання природних ресурсів бюджет Донеччини отримав

майже 272 мільйона гривен

Природні ресурси, якими володіє наша держава, – це великий скарб, дарований нам природою. Тому кожен громадянин, кожен платник податків має пам’ятати про їх значимість та дбайливо і економно ставитися до їх використання.

За п’ять місяців 2019 року від підприємств Донецької області до зведеного бюджету країни за спеціальне використання води, надр та лісів надійшло 271,5 млн грн рентних платежів.

Слід зазначити, що 77% від загальної суми надходжень становить плата за користування надрами, що, безумовно, пов’язано зі специфікою регіону, а саме, з вугільно-видобувною галуззю. Так, з початку року до державної казни надійшло 141,3 млн грн рентної плати за користування надрами, а місцеві бюджети отримали понад 67,9 млн грн ренти.

Друге місце з часткою у 23% займає рентна плата за спеціальне використання води. За період січень – травень 2019 року підприємства Донеччини сплатили майже 61,8 млн гривень.

Найменшу частку (менш за 1%) в рентних платежах, що сплачують платники Донеччини, займає рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – з початку 2019 року місцеві бюджети області отримали 0,5 млн грн цієї ренти, що на 10,8 тис. грн більше, ніж у минулому році.

Шановні природокористувачі, пам’ятайте – сплачуючи рентні платежі, ви не тільки виконуєте свій конституційний обов`язок, але й фінансуєте заходи, спрямовані на відновлення природних ресурсів країни.

 

 

На соціальні потреби громади Донеччини отримали

майже 4 млрд гривень

Спільні заходи з органами місцевої влади, численні зустрічі з бізнесом, громадськістю, покращення обслуговування платників та проведення роз’яснювальної роботи щодо застосування норм податкового законодавства дозволило забезпечити  за січень-квітень 2019 року надходження від бізнес-спільноти Донеччини до місцевих бюджетів у сумі 3 млрд 960 млн гривень, що на 761,5 мільйон гривень більше показника відповідного періоду минулого року.

Проведення інвентаризації землі, об’єктів нерухомості майна, виплата заробітної плати, ліквідація заборгованості, дотримання законодавства про оплату праці – це ті напрями, де податкова служба продуктивно діє спільно з органами місцевого самоврядування. Завдяки цьому суб’єкти господарювання працюють у правовому полі, дотримуючись трудового законодавства, а місцеві бюджети отримують додаткові надходження. Суб’єкти господарювання сплатили за 4 місяці 2019 року до місцевих бюджетів 2 млрд 851 млн гривень ПДФО та 342 млн гривень земельного податку.

Найбільші надходження до місцевої казни забезпечили платники м. Маріуполя – 1,4 млрд грн, м. Покровськ та Покровський район поповнили місцеві бюджети на 0,5 млрд грн, а м. Краматорськ – на 0,4 млрд гривень.

ГУ ДФС у Донецькій області нагадує, що своєчасна та повна сплата податків і зборів до бюджетів – це одна з передумов відновлення фінансової стабільності і добробуту нашої країни та кожного її громадянина.

Землекористувачі Донеччини сплатили майже 432 млн грн

плати за землю

За п`ять місяців 2019 року власники та орендарі земельних ділянок – юридичні і фізичні особи Донеччини сплатили до місцевих бюджетів області 431,7 млн грн земельного податку. У порівнянні з аналогічним періодом 2018 року надходження цього податку збільшились на 88,2 млн грн, або на 25,7 відсотків.

Переважну частину надходжень отримано від юридичних осіб, які перерахували 397,3 млн грн земельного податку та орендної плати за землі державної та комунальної власності. В свою чергу, фізичні особи перерахували 34,4 млн гривень.

Нагадуємо, що нарахування сум податку за землю фізичним особам – власникам або користувачам земельних ділянок проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають (вручають) платникові за місцем його реєстрації податкове повідомлення-рішення про внесення податку до 1 липня 2019 року. Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Шановні платники податків, ГУ ДФС у Донецькій області звертає вашу  увагу, що сплата земельного податку – це законний обов’язок кожного власника чи користувача землею. Фізичні і юридичні особи несуть відповідальність за несвоєчасне або неповне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов’язання з плати за землю у вигляді штрафу в розмірах, встановлених ст.126 ПКУ. Крім того, на суму податкового зобов’язання з плати за землю, не сплаченого протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, нараховується пеня у порядку, визначеному ст.129 ПКУ. Не зволікайте, своєчасно розраховуйтесь із бюджетом!

Майже 2 млн грн штрафів за порушення правил проведення готівкових розрахунків сплатять несумлінні підприємці Донеччини

Контроль за суб’єктами господарювання, які здійснюють розрахунки в готівковій та безготівковій формі з використанням реєстраторів розрахункових операцій, є і залишається важливим напрямком роботи підрозділів управління аудиту ГУ ДФС у Донецькій області.

За січень-травень 2019 року співробітниками підрозділу фактичних перевірок, контролю за готівковими операціями управління аудиту області проведено 118 фактичних перевірок. Як результат – встановлено факти порушення касової дисципліни та донараховано порушникам 1,95 млн грн штрафних санкцій, з яких 1,1 млн грн вже сплачено до бюджету.

Віднедавна набула суттєвих спрощень процедура реєстрації РРО. Зараз  зареєструвати касовий апарат, книгу ОРО тощо можливо на підставі однієї тільки заяви, без додатків. Таким чином, час на отримання адміністративної послуги скорочується з 2-5 днів до декількох годин.

Це стало можливим завдяки запровадженню електронного обміну документами між учасниками відносин у сфері застосування РРО (виробник РРО, ЦСО, суб’єкт господарювання, ДФС) та взаємодії інформаційних ресурсів податкової служби. Завдяки новому електронному сервісу можна подати заяву на реєстрацію РРО, КОРО, РК через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету, який доступний цілодобово.

Важливо – до початку реєстрації РРО надіслати (подати) до контролюючого органу Повідомлення про об’єкти оподаткування за формою №20-ОПП з повною та достовірною інформацією про господарську одиницю, де буде застосовуватись РРО. Повідомлення також можна подати через приватну частину Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.

 

Нещодавно розміщене

 

Вугледарська міська ВЦА:

85670 м. Вугледар Донецької області

вул. 30-річчя Перемоги, будинок 16

телефон приймальні +38 06273 64274

vug.v@dn.gov.ua vmr@vugledar-rada.gov.ua

 

  

euroflayer

google play app store

 

 

 

Гаряча лінія Вугледарської

міської ВЦА: 0800505456

Графік роботи: щоденно у робочі дні

з 08.00 до 12.00 та з 13.00 до 17.00

(п’ятниця та передсвяткові дні до 15.45)