Installing Joomla

Інформаційні повідомлення Мар’їнського управління

Головного управління  ДФС у Донецькій області станом на 18.07.2019

Етапи запровадження системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового (СЕРП та СЕ)

Мар’їнське управління Головного управління ДФС у Донецькій області інформує.

Законом України від 23.11.2018 р. № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» передбачено поетапне запровадження системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового (СЕРП та СЕ), зокрема:

- з 1 до 15 липня 2019 року (включно) здійснюється формування обсягу залишку пального для перенесення з діючої до 1 липня 2019 року системи СЕАРП до нової системи СЕАРП та СЕ та реєстрація акцизних накладних/розрахунків коригування, складених до 30 червня 2019 року (в системі СЕАРП) – за формами, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2016 № 218. Термін реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування, складених до 30 червня 2019 року (включно) – до 15 липня 2019 року (включно);

- розподіл обсягів залишку пального/спирту етилового між акцизними складами для формування ліміту пального/спирту етилового, на який платник може складати акцизні накладні:

 з 16 до 20 липня 2019 року (включно) – реєстрація першого примірника акцизної накладної, складеної для розподілу пального між акцизними складами / пересувними акцизними складами;

 з 16 до 22 липня 2019 року (включно) – реєстрація другого примірника акцизної накладної, складеної для розподілу пального між акцизними складами / пересувними акцизними складами;

- протягом 20 календарних днів, починаючи з 1 липня 2019 року– врахуванняв СЕАРП та СЕ обсягів спирту етилового, яке здійснюється шляхом подання платниками акту проведення інвентаризації спирту етилового станом на початок дня 1 липня 2019 року.

Рекомендована форма акцизних накладних та розрахунків коригування для складання цих документів на операції з реалізації пального та спирту етилового, здійснені з 1 липня 2019 року, розміщена на офіційному вебпорталі ДФСза адресою: www.sfs.gov.ua Електронні форми документів/Акцизний податок(рекомендовані форми електронних документів):

- для пального – Акцизна накладна форми «П», Розрахунок коригування акцизної накладної форми «П»;

- для спирту етилового – Акцизна накладна форми «С», Розрахунок коригування акцизної накладної форми «С».

Термін реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування, складених з 1 липня до 31 липня 2019 року (включно) – з  23 липня до 15 серпня 2019 року (включно).

Для врахування в СЕАРП та СЕ обсягів залишку пального, облік якого у СЕАРП не здійснювався, Порядком електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 24 квітня 2019 р № 408, передбачено можливість подання платником без сплати акцизного податку у період з 16 до 20 липня 2019 р. (включно) заявок на поповнення обсягів залишку пального станом на 1 липня 2019 року:

- для обсягів залишку пального, яке станом на 01.07.2019 р. обліковується у суб’єктів господарювання, які до 01.07.2019 р. не підпадали під визначення платників акцизного податку, а з 01.07.2019 р. підпадають під таке визначення. У цьому випадку заявки на поповнення подаються тільки зазначеними платниками, а вказані у цих заявках обсяги пального можуть надалі використовуватися виключно для власного споживання або промислової переробки;

- для обсягів скрапленого газу, придбаного на спеціалізованих аукціонах для потреб населення відповідно до Порядку організації та проведення біржових аукціонів з продажу нафти сирої, газового конденсату власного видобутку і скрапленого газу, затвердженого постановою Кабміну від 16.10.2014 р. № 570.

Рекомендовані форми Заявки на поповнення (коригування) залишку пального та Заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового також розміщені на офіційному вебпорталі ДФСза адресою: www.sfs.gov.ua Електронні форми документів/Акцизний податок(рекомендовані форми електронних документів).

Обсяги ввезеного на митну територію України у період з 1 до 15 липня 2019 року (включно) пального або спирту етилового обліковуються в СЕАРП та СЕ в такій послідовності:

- 16 липня 2019 року – зараховуються автоматично на підставі оформлених належним чином митних декларацій у розрізі платників податку та умов оподаткування пального або спирту етилового за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД;

- з 16 до 22 липня 2019 року (включно) – розподіляються між акцизними складами пересувними, що використовуються під час такого ввезення, на підставі акцизних накладних, зареєстрованих у Єдиному реєстрі акцизних накладних, складених платником податку - розпорядником таких акцизних складів пересувних.

Зазначена інформація розміщена на сайті ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/383817.html

До уваги платників: типові помилки при заповненні заявок на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами

Державна фіскальна служба України за результатами обробки отриманих заявок на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними (форма J/F 1304901) повідомила про типові помилки, які припускають платники при її заповненні:

  1. На заяву на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними, додатково до кваліфікованого електронного підпису керівника юридичної особи або уповноваженої особи, фізичної особи – підприємця або його представника накладається кваліфікований електронний підпис бухгалтера та печатка, що призводить до неприйняття документу.
  2. У колонці 14 зазначається ідентифікатор об’єкта оподаткування, відсутній в інформації про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, про які до контролюючого органу направлено повідомлення відповідно до пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України, що призводить до неприйняття документу.

Зазначена інформація розміщена на сайті ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/384829.html

 

До уваги платників акцизного податку

Державна фіскальна служба України повідомила, що після завершення технічного обслуговування системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового розпочинається приймання документів, форми яких затверджені наказом № 262 «Про затвердження форм заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів, акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового, Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09.07.2019 р. за № 753/33724 з урахуванням норм Податкового кодексу України та інших нормативно-правових актів.

Для розподілу обсягів залишків пального, що обліковуються у платників податку в системі електронного адміністрування реалізації пального, між акцизними складами/акцизними складами пересувними, де такі обсяги залишків пального знаходяться фактично станом на 1 липня 2019 року необхідно подати акцизну накладну за формою J/F1203201 (далі АН_РП), складену з дотриманням таких умов:

АН_РП  складається виключно в двох примірниках (в полі «Коди операцій для складання в одному примірнику» встановлюється значення «0»);

у полі «Умови оподаткування» встановлюється значення «0» або «4»;

у полі «Напрям використання» встановлюється значення «3»;

дата складання АН_РП може приймати лише значення «01.07.2019»;

дані щодо особи, що реалізує пальне – дані про платника податку або суб'єкта господарювання, який з 1 липня 2019 року не підпадає під визначення платника податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 Кодексу та у якого станом на 16 липня 2019 року в системі електронного адміністрування реалізації пального обліковуються обсяги залишків пального;

особа-отримувач пального – дані про платника податку, який підпадає під визначення платників акцизного податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 Кодексу і який станом на 01.07.2019 зареєстрований платником податку;

дані щодо акцизного складу або  пересувного акцизного складу, з якого фізично відвантажене (відпущене) пальне, не заповнюються.

дані щодо акцизного складу або пересувного акцизного складу, на який фізично відвантажене (отримане) пальне заповнюються в обов’язковому порядку.

Для врахування в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового (СЕА_РПСЕ) залишків пального у суб'єктів господарювання, які до 1 липня 2019 р. не підпадали під визначення платників акцизного податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 Кодексу, а з 1 липня 2019 р. підпадають під визначення платників акцизного податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 Кодексу, облік якого в системі електронного адміністрування реалізації пального не здійснювався, такі платники податку подають заявку на поповнення обсягів залишку пального за формою J/F0210901 (далі – Заявка), складену з дотриманням таких умов:

на один акцизний склад подається одна заявка;

заявки подаються тільки з ознакою «Основна»;

у полі «Дата складання» зазначається «01.07.2019»;

у полі 2 табличної частини «Умова оподаткування» зазначається «5»;

у полях 7,8,9 табличної частини зазначається значення «0».

Для відображення в СЕА_РПСЕ після закінчення терміну подання заявок буде використана остання за часом подання заявка, яка отримала позитивну квитанцію по конкретному акцизному складу.

Зазначена інформація розміщена на сайті ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/385678.html

 

Увага!

Головне управління ДФС у Донецькій області доводить до відома суб’єктів господарювання, що з питань  переміщення товарних вантажів через контрольні пункти в`їзду-виїзду зони проведення ООС, що належать до компетенції органів Державної фіскальної служби України, можна звернутись з 9 до 18 години за телефонами «гарячої лінії»  0993683346  та 0507068055».

 

До уваги платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізичні та юридичні особи, у тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

Податок на нерухомість платники сплачують за 2018 рік за ставками та з використанням пільг, які були законодавчо визначені у цей період.

Податок нараховується на загальну площу об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, у тому числі їх часток. Ставки податку встановлювалися рішеннями місцевих рад.

При цьому пільгові розміри майна, на які не застосовується ставка податку, становлять:

для квартири/квартир незалежно від їх кількості – 60 кв. метрів;

для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – 120 кв. метрів;

для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), – 180 кв. метрів.

Водночас варто зазначити, що за наявності у власності платника податку об’єкта (об’єктів) житлової нерухомості, у тому числі його частки, що перебуває у власності фізичної чи юридичної особи - платника податку, загальна площа якого перевищує 300 кв. м (для квартири) та/або 500 кв. м (для будинку), сума податку збільшується на 25 000 грн на рік за кожен такий об’єкт житлової нерухомості (його частку) (підпункт «ґ» підпункту 266.7.1 пункту 266.7 статті 266 Податкового кодексу України).

Нагадуємо, що  фізичними особами податок сплачується протягом 60 днів з моменту вручення податкового повідомлення-рішення.

 

Інформаційні повідомлення з питань діяльності, підготовлені фахівцями органів ДФС

За І півріччя 2019 року кількість платників податків Донеччини

зросла на 1703 особи

Як повідомили в управлінні обслуговування платників податків ГУ ДФС у Донецькій області, станом на 1 липня  2019 року на обліку в органах податкової служби регіону перебувало 196,1 тис. платників податків. Це на  1,7 тис. платників більше, ніж на початок року. Із загальної кількості суб’єктів господарювання 78,3 тис. – юридичні особи та 117,8 тис. – фізичні  особи-підприємці.

Зокрема, за перше півріччя 2019 року взято на податковий облік 763  юридичні особи та 3743 фізичні особи-підприємця.

У стані припинення перебуває 15,4 тис. юридичних осіб та 3,7 тис.  фізичних осіб припинили державну реєстрацію підприємницької діяльності.

У Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків станом на початок липня поточного року обліковано 4,2 млн фізичних осіб, з них 4136,4 тис. фізичних осіб-громадян України та 49,8 тис. іноземців.

В Окремому реєстрі перебувають на обліку 9,6 тис. мешканців Донеччини. Це особи, які через свої релігійні чи інші переконання відмовилися від присвоєння їм номера облікової картки платника податків та обліковуються у згаданому реєстрі за прізвищем, ім’ям, по батькові та серією і номером паспорту.

Якщо говорити про платників податку на додану вартість, то станом на 1 липня цього року у відповідному реєстрі перебуває 5,9 тис. юридичних осіб та 532 фізичні особи-підприємця. У порівнянні з даними на початок року загальна кількість платників податку на додану вартість зросла на 54 суб’єкта господарювання.

 

За 6 місяців 2019 року бюджет Донеччини отримав більше 1,2 млн грн штрафів за порушення у сфері готівкових операцій

Контроль за суб’єктами господарювання, які здійснюють розрахунки в готівковій та безготівковій формі з використанням реєстраторів розрахункових операцій, є важливим напрямком роботи підрозділів управління аудиту ГУ ДФС у Донецькій області, тим більше, що станом на 01 липня 2019 року у регіоні здійснюють такі розрахунки майже 12,5 тис. господарських одиниць.

З початку року співробітниками підрозділу фактичних перевірок, контролю за готівковими операціями управління аудиту області проведено 144 фактичні перевірки. Як результат – донараховано штрафних санкцій на суму 2,1 млн грн, з них до бюджету надійшло 1,2 млн гривень.

ГУ ДФС у Донецькій області нагадує, що зараз ініціювати перевірку несумлінних продавців можуть і самі громадяни. Для цього на сайті ДФС України запроваджено електронний сервіс «Пошук фіскального чека», який функціонує у відкритій частині Електронного кабінету за наступним посиланням cabinet.sfs.gov.ua/cashregs/check. За його допомогою покупці товарів (споживачі послуг) можуть перевірити достовірність отриманого фіскального чеку та встановити факт його наявності (відсутності) в базі даних ДФС.

Якщо чек не знайдено, то це означає, що суб’єкт господарювання, якому належить РРО, не передав електронну копію фіскального чека до ДФС, що свідчить про недотримання ним вимог законодавства. У такому випадку або у разі встановлення невідповідності реквізитів отриманого чека реквізитам чека, відображеного в Електронному кабінеті, ви можете звернутися до ГУ ДФС у Донецькій області для проведення відповідних контрольно-перевірочних заходів. З цією метою ви можете надіслати письмове звернення із додаванням копій отриманих фіскальних чеків на електронну адресу golovagu@gmail.com або зателефонувати за номером (063) 267-13-30.

Донеччина: 40 матеріалів з ознаками кримінальних правопорушень передано до правоохоронних органів з початку 2019 року

У січні-червні поточного року за результатами дослідження діяльності суб’єктів господарювання Донеччини управлінням боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом ГУ ДФС у Донецькій області підготовлено та передано до правоохоронних органів для прийняття рішення згідно з Кримінальним кодексом України 40 матеріалів, за якими сума виявлених легалізованих доходів склала 2,4 млрд грн та встановлено збитків на суму 2,8 млрд гривень.

Майже 18% від усіх виявлених правопорушень – це порушення у сфері державних закупівель. Так, з початку року управлінням вже складено 7 матеріалів щодо порушень в цій сфері, всі матеріали було приєднано до кримінальних проваджень.

В результаті розгляду всіх переданих матеріалів з ознаками кримінальних правопорушень, що були спрямовані до правоохоронних органів, 35 матеріалів  вже приєднано до кримінальних проваджень. Крім того, порушено і обліковано в Єдиному реєстрі досудових розслідувань 13 кримінальних правопорушень, з них 2 – у сфері державних закупівель.

Протягом І півріччя 2019 року в рамках кримінальних проваджень, порушених за матеріалами управління, відшкодовано збитків бюджету на суму 23,4 млн грн, вилучено грошових коштів – на 3,1 млн грн, сплачено порушниками до відкриття кримінального провадження – 189,0 тис. гривень.

Понад 11 тисяч платників Мар’їнського, Новосілківського районів та м. Вугледару отримали адміністративні послуги

За шість місяців 2019 року до Центрів обслуговування Мар’їнського управління фіскальної служби Донецької області звернулося 11035 платників.

Найбільшим попитом користувалась послуга з  видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми / джерела виплачених доходів та утриманих податків, яка здійснювалась 5718 раз, а також видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків  - 3280  раз.

З початку року 406  підприємців звернулись до ЦОП за витягами з реєстру платників єдиного податку, 449 – за проведенням реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат. 214 осіб скористались послугою з видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету.

Для індивідуального підходу до кожного платника та ефективної системи обслуговування у Центрах працюють консультанти – модератори, які допомагають платникам у пошуку відповідної інформації на стендах, заповненні документів тощо. 

Центри обслуговування платників  працюють з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00, у п’ятницю – 9:00 до 16:45. Обідня перерва – з 13:00 до 13:45.

Понад 236,5 мільйонів гривень податку на доходи фізичних осіб надійшло від платників податків території обслуговування Мар’їнського управління ГУ ДФС у Донецькій області

За 6 місяців 2019 року від платників податків території обслуговування Мар’їнського управління ГУ ДФС у Донецькій області  надходження ПДФО склали 236,54 млн. гривень. Цьогоріч до державного бюджету перераховано 59,7 млн. грн або на 10,3 млн. грн більше минулорічного періоду 2018 року. Надходження до бюджетів місцевих рад зросли на 31,0 млн. грн. або на 21,2 відс. у порівнянні з аналогічним періодом минулого року та склали 176,8 млн. гривень.

Сплачується цей податок із розрахунку 18 відс. від нарахованого доходу та застосовується майже для всіх видів доходів громадян: зарплати, стипендії, заохочувальні виплати, виплати за договорами цивільно-правового характеру тощо.  Надходження саме цього податку є показовим для розвитку міст, селищ та регіону в цілому.

Тому, фахівці Мар’їнського управління звертають увагу роботодавців на дотримання вимог трудового законодавства, своєчасну виплату заробітної плати та проводять систематичну роботу,  спрямовану на  викорінення виплати заробітної плати в «конвертах», неофіційних трудових відносин та недопущення виплати заробітної плати менше мінімально встановленого рівня.

Понад 28 мільйонів гривень спрямували до місцевих бюджетів платники єдиного податку Мар’їнського управління

За підсумками першого півріччя 2019 року платники єдиного податку території обслуговування Мар’їнського управління Головного управління ДФС у Донецькій області поповнили місцеві скарбниці на 28 млн грн, що на 15,9 % перевищує надходження відповідного періоду минулого року.

На даний час у Мар’їнському  управлінні зареєстровано 2224 фізичних осіб суб’єктів підприємницької діяльності та 300 юридичних осіб, які застосовують спрощену систему оподаткування.

Найбільшу частку надходжень єдиного податку забезпечили сільгосппідприємства – платники єдиного податку четвертої групи, сплативши майже13 млн гривень. Порівняно з січнем – червнем 2018 року сплата податку сільгосппідприємствами зросла на 8,2% або на 1,0 млн гривень.

Від фізичних осіб – підприємців за підсумками шести місяців надійшло понад 13  млн грн, що на 3,0 млн грн або на 23,2 % перевищило показники відповідного періоду минулого року.

Натомість юридичні особи третьої групи спрямували до місцевих бюджетів 2 млн грн єдиного податку, що на 21,5 % перевищує показники 2018 року.

Мар’їнське управління Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує, що для внесення змін до реєстру платників єдиного податку при зміні відомостей (місця здійснення діяльності, податкової адреси та ін.) платник повинен подати заяву про зміни у встановлені Податковим кодексом України строки.

У разі зміни прізвища, імені, по батькові фізичної особи - підприємця або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) заява подається протягом місяця з дня виникнення таких змін.

У разі зміни податкової адреси суб’єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності, видів господарської діяльності заява подається платниками єдиного податку першої і другої груп не пізніше 20 числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулися такі зміни.

У разі зміни податкової адреси суб’єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності заява подається платниками єдиного податку третьої групи разом з податковою декларацією за податковий (звітний) період, у якому відбулися такі зміни.

 

Нещодавно розміщене

 

Вугледарська міська ВЦА:

85670 м. Вугледар Донецької області

вул. 30-річчя Перемоги, будинок 16

телефон приймальні +38 06273 64274

vug.v@dn.gov.ua vmr@vugledar-rada.gov.ua

 

  

euroflayer

google play app store

 

 

 

Гаряча лінія Вугледарської

міської ВЦА: 0800505456

Графік роботи: щоденно у робочі дні

з 08.00 до 12.00 та з 13.00 до 17.00

(п’ятниця та передсвяткові дні до 15.45)